(P) Produsele din gama Ema vor fi comercializate sub brandul Morarita

12:09, 21 Septembrie 2015 publicat în Noutati

Compania Panovia a finalizat cu succes procesul de rebranding al produselor congelate Ema, care, incepand cu finalul lunii septembrie, se vor regasi sub brandul Morarita.

Comunicat de presa

Compania Panovia a finalizat cu succes procesul de rebranding al produselor congelate Ema, care, incepand cu finalul lunii septembrie, se vor regasi sub brandul Morarita. Producatorul roman de patiserie congelata a decis sa-si reorganizeze portofoliul pentru a se axa pe cresterea notorietatii marcii sale de baza, Morarita.

Strudelele si minipateurile Ema se adauga produselor deja existente in brandul Morarita- aluat foietaj, foi de placinta, saleuri, creandu-se astfel o gama completa cu 12 produse. Noile produse au o reteta de umplutura imbunatatita, un nou decor și o glazurare ce confera produsului un aspect mai apetisant dupa coacere. De asemenea, produsul este mai stabil si se dezvolta uniform la coacere. Pentru a pastra elemente din vechiul ambalaj, noile produse Morarița vor avea atasate logo-ul Ema printr-o banderola aplicata pentru o perioada de 2 luni de la lansarea produselor.

Citeste si:
Șase pași către dieta unui adult sănătos
Șase pași către dieta unui...

„Am marcat anul acesta 10 de activitate pe piata romaneasca si ne-am reinnoit cu aceasta ocazie angajamentul luat fata de consumatori, de a le oferi produse autentice la cel mai inalt standard de calitate. Morarita este brandul Panovia care se identifica cu cresterea pietei romanesti de patiserie congelata, fiind de 10 ani o prezenta constanta la rafturi. De aceea, rebranding-ul produselor Ema sub umbrela Morarita este o oportunitate de a ne consolida pozitia pe piata si de a oferi consumatorilor un brand puternic cu o mare vizibilitate la raft”, declara Sabin Martoiu, director general Panovia.

Panovia este un producator roman care a contribuit la formarea pietei de patiserie congelata locala, investitiile realizate in cei 10 ani de activitate reflectandu-se intr-o crestere constanta a cifrei de afaceri. Astfel, in 2014, aceasta a fost de peste 4,7 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de anul 2013, iar pentru anul 2015, compania estimeaza o marire cu 15% .

Citeste si:
Surse bogate de antioxidanți pentru anotimpul rece
Surse bogate de antioxidanți...

Portofoliul de produse Panovia este grupat in functie de segmentul de piata si de distribuitori. Astfel, pentru retail, compania produce: aluat foietaj, foi de placinta, saleuri, strudel si minipateuri - marca Morarita. Pentru HORECA, compania ofera: patiserie si viennoiserie.


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri