IN ACEST ARTICOL:
Lunar, in orasele Roman si Medgidia, peste 680 de beneficiari din 3 categorii sociale: copii, persoane varstnice si femei insarcinate au fost angrenati in 200 de interventii directe in cadrul carora au fost distribuite 5,6 tone de fructe si 2,5 tone de legume.

Comunicat de presa

Proiectul european „Cresterea consumului de fructe si legume proaspete in randul grupurilor vulnerabile”, dezvoltat si implementat in Romania de catre compania PRAIS Corporate Communications sub sloganul „Mai mult gust, mai multa savoare”, marcheaza cu succes finalul primului an de implementare.

Lunar, in orasele Roman si Medgidia, peste 680 de beneficiari din 3 categorii sociale: copii, persoane varstnice si femei insarcinate au fost angrenati in 200 de interventii directe in cadrul carora au fost distribuite 5,6 tone de fructe si 2,5 tone de legume.

Proiectul este o initiativa a Directiei Generale Sanatate si Consumatori din cadrul Comisiei Europene - DG Sanco – si are ca obiectiv promovarea si incurajarea consumului de fructe si legume proaspete in randul categoriilor defavorizate si care se desfasoara in 3 tari: Slovacia, Bulgaria si Romania. In tara noastra, echipa PRAIS a angrenat in campanie 20 de parteneri locali: organizatii non-guvernamentale si autoritati locale din cele 2 orase. Un studiu aprofundat al impactului acestor metodologii de informare si educare se face anual. La nivel european, proiectul este coordonat de catre compania Babel Strategy & Communications.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. România aruncă anual peste 2,2 milioane de tone de alimente. De Paște, risipa se amplifică 12.000 de alergători din peste 70 de țări sunt așteptați la cea de-a 18-a ediție a Raiffeisen Bank Bucharest Marathon Două grupuri românești din industria cărnii, cu afaceri de peste 100 mil Euro, intră pe piața produselor Ready to Cook

„Datorita evaluarii rezultatelor obtinute in primul an, proiectul va continua in tara noastra pentru inca un an, pana in iunie 2014, ceea ce reprezinta o mare reusita pentru noi toti. Echipa noastra va sustine in continuare, cu dedicatie aceasta campanie, accesul la informare si educatie pentru promovarea stilului de viata sanatos fiind o prioritate”, a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS Corporate Communications.

Beneficiarii au participat activ la 20 de caravane mobile cu demonstratii de gatit, 186 de sesiuni lunare de gatit in cadrul carora au preparat, alaturi de bucatari priceputi, zeci de retete folosind o mare varietate de legume si fructe de sezon. Nutritionistii au oferit celor prezenti informatii privind calitatile nutritive ale legumelor si fructelor, beneficiile lor asupra sanatatii, precum si modalitati de a le integra in alimentatia zilnica pentru a asigura constant o dieta echilibrata. Dupa fiecare sesiune de gatit, toti beneficiarii au primit retete tiparite, precum si fructe si legume proaspete.

UNTOLD X, EDIȚIE ANIVERSARĂ CU SHOW-URI UNICE LA NIVEL MONDIAL ȘI O CĂLĂTORIE EMOȚIONALĂ PRIN CEI 10 ANI DE FESTIVAL Spectacol electrizant, de viteză și sunet, cu David Guetta Villa Vinèa celebrează culesul strugurilor printr-un eveniment-simbol: ”De la rouă la răsfăț – Culese alese din vie”

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri