CP
Tommy Hilfiger continuă să dezvolte experiența pe care o oferă pe Roblox printr-un magazin virtual TOMMY PLAY. Prezența brand-ului pe Roblox a fost marcată în decembrie 2021, prin colaborarea cu opt designeri de modă digitali din comunitatea Roblox care au creat colecția Tommy X Roblox Creators. Apoi colaborarea s-a extins astfel încât să includă și lansarea din iunie 2022 a lui TOMMY PLAY, un spațiu social captivant cu actualizări continue de conținut pentru comunitatea Roblox. Acest ultim pas reflectă ambițiile continue ale lui Tommy Hilfiger de a oferi experiențe unice de brand comunității sale globale.
„Suntem încântați să anunțăm următoarea fază a colaborării noastre Roblox”, a spus Tommy Hilfiger. „Împărtășirea acestor experiențe distractive și unice ale brand-ului nostru cu utilizatorii Roblox este un mod inovator de a interacționa cu consumatorul digital. Există atât de multe posibilități în metaverse și aceasta este doar o altă ofertă pe care am creat-o împreună.”
Urmărind să fie o experiență extraordinară, magazinul TOMMY PLAY este spațios și poziționat sus pe cer. Ca o conexiune cu moștenirea brand-ului, în magazin sunt expuse mari statui din piatră în formă de animale inspirate de Grădina Zoologică din Bronx și de asemenea se găsesc lucrări realizate de artiști stradali locali – aducând un omagiu imaginilor iconice din Bronx.
Magazinul este un hub pentru colecția TOMMY JEANS Pop, produse care includ jachete puffer emblematice, jachete windbreaker, hanorace și accesorii, cum ar fi pălăria bucket cu logo și borseta. Alături de spațiul comercial, principala atracție este parkour, unde comunitatea poate intra într-o zonă de spray paint pentru a-și crea propriile etichete și poate accesa stret dance-ul. Utilizatorii Roblox sunt provocați să găsească și un spațiu secret, unde există o cabină DJ pentru găzduirea petrecerilor. Odată accesat, utilizatorii vor găsi item-urile favorite, cum ar fi un rucsac hotdog și puiul – acum un personaj principal pe această hartă.
În această ultimă fază de expansiune, unii dintre creatorii UGC inițiali de la lansarea din decembrie 2021 au ajutat la proiectarea magazinului futurist – iar câțiva creatori noi s-au alăturat pentru a ajuta la implementarea și proiectarea magazinului digital. Verificați profilurile lor de creatori pe Roblox: @StrapCode, @MahaIo, @Blizzei, @missmudmaam, @Martin_Rblx2, @Polarcub_art, și @RynityRift.
Cu peste 50 de milioane de utilizatori zilnici Roblox, parteneriatul sprijină explorarea continuă de către Tommy Hilfiger a spațiilor digitale, de gaming și metaverse. Acesta completează Team Tommy, o inițiativă condusă de comunitate care celebrează opt talente fresh din comunitatea de gaming. Înrădăcinată în moștenirea Tommy Hilfiger de a promova talentele noi și aflate la început de carieră, Team Tommy încearcă să motiveze un nou val de Futuremakers și creatori campioni în spațiul de gaming pentru talentele lor unice.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice