Comunicat de presa
Vizita la noul sediu include si o provocare din partea echipei: de a identifica stilul Etelle potrivit, corelat cu atribute reprezentative ale femeii moderne: provocatrice, chic, classique, glamoreuse, fantastique, mistèrieuse. Atributele cu ton frantuzesc completeaza conceptul Etelle, a carui poveste are ca inspiratie istoria, stilul si eleganta specifice Frantei si evidentiaza capacitatea unui bun designer de a pune in valoare punctele forte feminine.
„In creatia vestimentara, satisfactia consta in zambetul clientelor, de aceea, ne dorim sa aflam ce stil le reprezinta mai bine, pentru ca doar astfel putem pregati creatii care sa corespunda intocmai asteptarilor pe care le au de la un fashion brand custom made”, sustine Adriana Radu, designer Etelle.
In cadrul evenimentului, invitatii au aflat si povestea partenerului Techir si s-au delectat cu vin frizant de la Crama Carastelec Winery. Evenimentul a fost acompaniat muzical de catre Edward – The SaxoMan, care a facut senzatie cu interpretarea sa la saxofon.
Etelle este pe piata din anul 2017, cand fondatorii au pus bazele unui fashion business adresat femeilor pretentioase, care isi doresc creatii vestimentare deosebite, realizate in serii limitate.
Fiecare femeie este unica si capata un spirit cameleonic prin intermediul creatiilor vestimentare pe care le poarta, fiind provocatoare, clasica, chic, misterioasa, fantastica sau invaluita de un aer glam. Etelle indeamna femeile sa traiasca frumos La Vie en Robe!
Fotograf: Eduard Oti
Saxofon: Nica Edward
Parteneri: Techir, Crama Carastelec Winery– Friza
Parteneri Media: Fashion PR, Famost Magazine, Dolce Vita Magazine, Famost Magazine, Revista Bulevard, Kukida, Garbo, Fashionista TV, Wide Magazine, Business Woman, Luxury Magazine.
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie