Vorbele batranesti spun „Gandeste-te de doua ori inainte sa alegi” numai ca acum marketingul ne fura cu imagini si vorbe frumoase, pe care chiar oamenii le-au insusit, fie de la televizor, fie de la locul de munca sau traininguri. Sau pur si simplu din comunicarea cu amicii, iar unii au o acuitate perfecta in a se adapta la situatii.
Pana la urma este o manipulare, dar intr-un mod profesionist si pare viabil orice.
Foto: ra2studio / Shutterstock.com
De aceea, ne dam seama acasa ca si rochia pe care ne-am ales-o nu e ca din reclama, nici partenerul care s-a prezentat manager nu e tocmai asa cum s-a prezentat initial.
Unii traineri pot privi chiar si casatoria ca pe o afacere. In sensul ca fiecare si-ar alege un partener cu potential mai bun, ca are motive si interese pe care le considera comune si mai ales in zilele de azi cand supravietuirea si nivelul de trai trebuie sa il faci, sa il creezi dar sa ai si cu cine.
Dar aici sunt micile capcane. Ca la inceputul unei relatii totul e frumos si pare ca e perechea pe care ti-ai dorit-o, dar parca ai schimba ceva la el si daca e, va fi in timp.
Daca se porneste asa, nu e deloc un inceput bun. Femeia incepe sa investeasca timp si energie sa isi multumeasca partenerul si chiar sa il si schimbe. Insa e un paradox pentru ca el asa ni s-a prezentat noua la inceput asa cum am fi vrut si noi. Aceasta a fost arma lui de cucerire, dar nu mai e mult pana la un razboi.
De aceea, alegerile trebuie facute cu maturitate si chiar daca el nu poate fi provocat la discutii serioase deja din clipa aceea trebuie sa iti dai seama ca va fi ca acea rochie din mall pe care ai luat-o din cauza reclamei si nu doar ca ti s-ar potrivi neaparat.
* de Anca Vrinceanu
Foto homepage: Orla / Shutterstock.com
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie
Arhetipurile în mentalul colectiv românesc. Alegerile și fricile românilor