În România s-a lansat o companie care promite una din cele mai avansate tehnologii, bazată pe inteligență artificială.
Condusă de japonezul Yuki Saaki, ACFC a fost creată special pentru domeniile creative și pentru a furniza soluții eficiente, rapide și creative.
Limitările umane specifice vor fi depășite de algoritmii pe bază de inteligență artificială aplicată care ușurează procesele de muncă și funcționează autonom.
Ambiția companiei ACFC este de a demonta mitul conform căruia creativitatea este o trăsătură exclusiv umană și de a demonstra beneficiile nelimitate ale tehnologiei și ale creativității bazate pe computere super performante și tehnologie deep learning.
ACFC propune clienților săi soluții sustenabile de digitalizare, bazate pe ultima generație de tehnologii AI.
“Umanitatea are atat de multe defecte. Robotii au zero defecte. Genialitatea nu se mai aplica doar oamenilor. Creativii nostri roboti lucreaza 24/7, accepta feedback si propun cele mai rapide si mai inovatoare solutii creative. De la industria muzicala la marketing, film sau design… creativitatea artificiala este raspunsul.
Trebuie sa acceptam ca acesta este viitorul creativitatii.”
Yuki Saaki, CEO ACFC.
Artificial Creativity. Future Company este o agentie de creativitate artificială, pe bază de deep learning, ce utilizează o puternică rețea neuronală pe mii de servere în cloud.
Serviciile oferite de ACFC includ dezvoltarea de campanii de comunicare, scenarii de film, albume de muzică și proiecte de design pentru orice companii din aceste domenii.
Știre în curs de actualizare.
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie
Arhetipurile în mentalul colectiv românesc. Alegerile și fricile românilor
Cei 6 supereroi: Poveștile celor șase copii care au învins, chiar și la 540 de grame de viață. Aparatura medicală de ultimă generație îi ajută pe prematuri să meargă acasă