O treime (34%) dintre angajații din mediul urban din România au remarcat îmbunătățiri ale comportamentului angajatorului în perioada pandemiei, arată un studiu. 

Dincolo de aceste nevoi măsurate și în studiul cantitativ, în Comunitatea de Cercetare Calitativă „iSense Modern Consumers” angajații au mai menționat și alte beneficii, printre care și oferirea unui spor de pandemie pentru achiziționarea de măști și dezinfectanți în afara serviciului, posibilitatea de trecere cât mai mare în online a activității companiei și găsirea unor soluții mai puțin radicale precum șomajul sau concedierea (reducerea salariilor, micșorarea programului de lucru). Pe de altă parte, percepute la fel de importante sunt și beneficiile emoționale, astfel angajații și-ar dori să primească din partea angajatorilor un suport emoțional mai mare (empatie, apropiere, motivare, încurajare) și de asemenea mai multă flexibilitate.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. 2 aspecte de care să ții cont pentru amenajarea unui colț cu piscină în curte TEZYO primăvară/vară 2023 – o călătorie unică prin tendințele momentului cu cele mai iubite branduri de încălțăminte Cum putem integra principiile spirituale într-o lume modernă și agitată? Câteva sfaturi simple, dar puternice

„Ultimele 6 luni au fost, fără îndoială, benefice schimbărilor și chiar transformărilor (în anumite situații). Atât angajații, cât și angajatorii au fost nevoiți să-și adapteze din mers noul mod de lucru în noile condiții, acest lucru dând naștere și unor noi nevoi. Chiar dacă am fi tentați să considerăm că impactul financiar și lipsurile specifice acestei perioade i-a făcut pe angajați să se orienteze către o paletă mai mare de beneficii materiale, se pare că instabilitatea și nevoia de a avea o plasă de siguranță i-a determinat pe aceștia să-și dorească o serie de beneficii emoționale din partea angajatorului, printre care nevoia de a li se acorda mai multă încredere, încurajare și sprijin emoțional. Chiar dacă specificul situației are ca lait-motiv distanțarea fizică, angajații au simțit nevoia de mai multă apropiere emoțională din partea angajatorilor”, afirmă Denisa Apreutesei, Qualitive Research Director, iSense Solutions.

Designerul Diana Nicolaie debutează pe scena artistică cu o expoziție ieșită din tipare, curatoriată de Ioana Ciocan Detergentul Perwoll Renew, într-o nouă formulă, mai performantă și mai sustenabilă Direcția spre care mergi este mai importantă decât viteza cu care o faci

Foto fr si main: By Master1305 /Shutterstock


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri