Boli cardiovasculare, osteoporoza, arteioscleroza

Asi dori sa va fac cunoscut un supliment alimentar pe baza de plante medicinale care stimuleazŃ func■iile creierului, scade depunerile rezultate din calcificŃri, ajutŃ circula■ia ║i regenerarea pere■ilor vasculari, ajutŃ mecanismele de detoxifiere ale ficatului ║i rinichiului, respectiv are efect benefic asupra cre║terii masei osoase. ╬ntŃre║te sistemul imunitar, scade ţn mod drastic inflama■iile ║i durerile articulare.
╬n caz de osteoporozŃ, organismul nu poate men■ine echilibrul masei osoase, iar din aceastŃ cauzŃ ţncepe procesul de pierdere osoasŃ. Acest supliment alimentar a fost produsŃ pentru tratamentul acestei probleme, deoarece este capabil sŃ determine depunerea calciului necesar ţn organism. Substan■ele active con■inute se adunŃ ţn tubul digestiv, acolo unde se eliminŃ mineralele, colecteazŃ aceste substan■e minerale, le äambaleazŃö, le transportŃ ţn sistemul osos ║i le depune acolo unde este nevoie.
CelŃlalt efect este reducerea aterosclerozei. Depunerile de pe pere■ii vasculari, denumite aterosclerozŃ, rigidizeazŃ pere■ii vaselor. Din aceastŃ cauzŃ diametrul vaselor scade ║i sÔngele se deplaseazŃ tot mai greu ţn organism. Aceste depuneri constituie o suprafa■Ń inegalŃ, de care se lovesc trombocitele, ║i porne║te procesul de trombozŃ. AceastŃ problemŃ este tratatŃ de produs ţn modul urmŃtor: dizolvŃ depunerile de pe pere■ii vasculari, astfel circula■ia se ţmbunŃtŃ■e║te, scade solicitarea cordului, se amelioreazŃ procesele de transport prin peretele vascular, vasele devin mai elastice.
╬║i face efectul ║i la nivelul sistemului digestiv. DetoxifiazŃ ficatul ║i rinichiul, astfel poate fi utilizat pentru profilaxie. Puteti cere prezentara produselor (file mp3) sau experiente prin email. Daca doriti sa beneficiati de produse, pe un pret mai avantajos decat in magazinele plafare sau sa profitati de afacere, contactati-ma cu incredere.


Yahoo ID: esztegareniko@yahoo.com
Skype: esztegar.eniko
esztegareniko
Postat pe 16 Iunie 2010 10:05
Interesant...poate ma poti ajuta . Mama mea sufera de osteoporoza ( deja un stadiu avansat ) , are dureri permanente ingrozitoare la oase, in special la geninchi; la radiografie se vede clar ca oasele se freaca unele de celalalte pentru ca nu mai are cartilagii. In plus mai sufera si de un inceput de arteroscleroza.Doctorul i-a prescris o sacosa de medicamente..dintre care pe unele nu le suporta stomacul. Crezi ca poate exista printre tratamentele ecestea mentionate , ceva care macar sa-i aline din dureri? Multumesc!
giorgyka
Postat pe 23 Iunie 2010 09:05
De la: giorgyka, la data 2010-06-23 09:05:25Interesant...poate ma poti ajuta . Mama mea sufera de osteoporoza ( deja un stadiu avansat ) , are dureri permanente ingrozitoare la oase, in special la geninchi; la radiografie se vede clar ca oasele se freaca unele de celalalte pentru ca nu mai are cartilagii. In plus mai sufera si de un inceput de arteroscleroza.Doctorul i-a prescris o sacosa de medicamente..dintre care pe unele nu le suporta stomacul. Crezi ca poate exista printre tratamentele ecestea mentionate , ceva care macar sa-i aline din dureri? Multumesc!

Daca nu mai are cartilajii la genunchi nu ţnseamna ca are osteoporoza si ci gonartroza si trebuie sa se opereze sa i se puna o proteza si scapa trebuie sa mearga la un spital cu medici buni. De ce nu merge la Foisorul de foc acolo este un spital pt oase.
alex2007
Postat pe 23 Iunie 2010 09:17
Da...ai dreptate ..am uitat , are si osteoporoza si gonatroza.Ne-am gandit si la varianta asta, dar organismul si varsta inaintata ( 75 ani )nu-i mai suporta o noua operatie .In plus are si si bloc de ramura la inima ..si insuficienta cardiaca...creierul nu i se mai oxigeneaza cum trebuie .. la toate astea se mai aauga si faptul ca de cativa zeci de ani nu mai are decat un sfert de stomac. offff , mai nou nu-si mai simte nici 3 degete de la mana stanga !!! Are o tona de medicamente care pe-o parte amelioreaza durerea pe de alta ii face rau. nu stiu ce as putea sa fac !!! Ma gandeam ca suplimentele astea nu ajuta ...mai ales ca bolile astea nu-s tocmai la inceput .
Multumesc
giorgyka
Postat pe 23 Iunie 2010 15:24
Te pot ajuta, contacteaza-ma.
esztegareniko
Postat pe 23 Iunie 2010 15:30
Are si un certificat care atesta ca nu da reactii secundare in timp?
teodor_el
Postat pe 26 Iunie 2010 10:11








=========================
office_salinasusesi_ro
Postat pe 26 Iunie 2010 21:03
Ma intereseaza cum se numeste acest produs. Multumesc!
nicole_doina
Postat pe 9 Iulie 2010 01:24

Recomandari

SubiectMesajeUltimul Mesaj
Interventie terapeutica Atacuri de Panica1De la: Sic_Cogito 28 Martie 2011 14:59
Marirea sanilor: DA sau NU in 2016?13De la: stefaniab 4 Decembrie 2016 17:26
Glanda tiroida 5De la: iasomia 3 Februarie 2010 12:32
despre colesterol1De la: garbo168962 27 Septembrie 2010 09:27
friendship discution1De la: aiela 3 Noiembrie 2011 10:29
Setari Cookie-uri