Avocado este unul dintre alimentele recomandate în perioadele de stres intelectual datorită acizilor grași din compoziție.

Comunicat de presă

În plin sezon al examenelor, foodpanda, platformă de food ordering din România, îți prezintă topul alimentelor care stimulează memoria și concentrarea pentru ca ai noștri copii să poată învăța mai ușor și să poată face cu succes oricărui examen din sesiunea de Bacalaureat sau din sesiune de examene de la facultate.

Avocado este unul dintre alimentele recomandate în perioadele de stres intelectual, datorită acizilor grași din compoziție, a vitaminelor B, C, E și K, dar și a mineralelor precum calciu, sodiu, zinc sau fier, care stimulează funcțiile creierului, ajutând la îmbunătățirea memoriei. Îl poți consuma în orice moment al zilei, fie în salate, în sandwich-uri sau sub formă de guacamole.

Oul este un aliment ideal pentru un mic dejun sățios și sănătos. În plus, este bogat în colină, o substanță similară cu vitamina B, cu rol esențial pentru funcționarea optimă a creierului, menținând memoria și concentrarea, prevenind astfel oboseala mentală.

Broccoli este cunoscut pentru aportul mare de vitamina K, C și colină, fiind unul dintre cele mai nutritive legume, cu beneficii în îmbunătățirea funcției cognitive. Indiferent de cum alegi să îl consumi, poate fi o excelentă garnitură pentru masa de prânz sau pentru cină.

Sfecla roșie nu mai are nevoie de nicio prezentare atunci când vine vorba de antioxidanții pe care îi conține. În plus, este o sursă importantă de vitamina A, C, complex de B-uri, mangan, magneziu, potasiu, iod, calciu și fier. Sfecla, consumată în salate, sub formă de piureuri sau smoothie, îți va oferi energia și vitalitatea necesare pentru învățare, îmbunătățind circulația sângelui.

Spanacul este un aliment versatil și poate fi o variantă excelentă pentru prânz sau pentru cină. În plus acesta poate fi consumat și în salate. Luteina antioxidantă protejează funcția cognitvă a creierului, stimulând capacitatea de concentrare, fiind substanța care recomandă spanacul pentru perioadele în care memoria este pusă la încercare.

Peștele gras, precum somonul, sardinele, heringul sau macroul, este bogat în acizi grași Omega3, care stimulează memoria. Ultimele studii atestă faptul că dacă acesta este consumat de aproximativ trei ori pe săptămână, îmbunătățește performanțele cognitive.

peste gras

Foto: Photo by Pixabay from Pexels


Vizionare placuta

Iti plac articolele Garbo?
Sigur o sa iti placa si pagina noastra de Facebook :)
Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Topul alimentelor care stimulează memoria și concentrarea.