12:11, 13 Noiembrie 2014 publicat în Tratamente naturiste 122 share-uri

Un medic danez a reusit sa invinga obezitatea, cu ajutorul unui program strict de slabire. De fapt, metoda sa inseamna exersarea unui stil de viata sanatos, caci aceste reguli, pentru multi oameni sunt de fapt un mod de viata si nu o corvoada.

Chiar daca acest program de slabire s-a adresat copiilor cu probleme grave de greutate, desigur metoda vizeaza modul nesanatos de a trai astazi si toate obiceiurile negative pe care le adoptam de la varste fragede.

Este adevart, este mai bine ca principiile dr. Holm sa fie adoptate de la o varsta cat mai mica si mentinute pe parcursul intregii vieti, dar schimbarea de mentalitate cu privire la alimentatie si stil de viata poate fi in orice clipa un punct de cotitura in viata fiecaruia!

Citeste si:
Affinity Life Care: o nouă paradigmă în serviciile de geriatrie...
Affinity Life Care: o nouă...

Prin schema dr. Holm au fost tratati 1.900 de pacienti cu obezitate si 70% dintre acestia au reusit sa ajuunga la o greutate normala pe care au mentinut-o pe o perioada de cel putin 4 ani.

Foto: Shutterstock.com; masa in familie; dieta, dieta daneza

Citeste si:
Saliva, un aliat prețios pentru a avea dinți albi și sănătoși
Saliva, un aliat prețios...

Foto homepage: Shutterstock.com; femeie, mar

Iata cele 16 reguli ale Dietei Daneze

1 – Fara cereale crunchy sau iaurturi de fructe la micul dejun – alegeti faina de ovaz, paine neagra, carne slaba si peste in schimb;

2 – Fara paine alba la pranz; alegeti paine neagra, carne slaba, peste si legume;

3 – Mesele se servesc in bucatarie – fara tigai si oale pe masa; fiecare membru al familiei trebuie sa aiba o singura farfurie in fata;

4 – Portiile pentru masa de seara trebuie sa fie compuse astfel: jumtate de portie de vegetale proaspete, o patrime orez brun, paste sau cartofi si o patrime peste sau carne slaba;

5 – Daca simti ca inca iti este foame, mai astepata inca 20 de minute inainte sa mananci din nou – aceasta da timp corpului sa se simta satul;

6 – E important sa ai senzatie de satietate dupa fiecare masa;

7 – Doar 2 portii de fructe pe zi;

8 – Fast food o data pe luna;

9 – Dulciuri doar o data pe saptamana;

10 – Rontaieli doar o data pe saptamana;

11 – Limitati sucul, ice tea, coca cola, limonada si alte bauturi – jumatate de litru pe saptamana in total;

12 – In drum sepre serviciu sau scoala – mers pe bicicleta sau pe jos;

13 – Activitati fizice organizate - de exemplu dans, handbal, bascket, etc;

14 – Activitati fizice libere (acasa) – mers pe jos, alergat, mers pe bicicleta, plimbatul cainelui, etc.

15 – Privit la televizor, computer sau tableta - doar doua ore pe zi;

16 – Ora de culcare sa fie aceeasi in fiecare zi.


Iti recomandam si:

13 exercitii de fitness si sfaturi pentru o viata mai buna, de la Stefan Timofticiuc, profesor de fitness

Lista celor 30 de alimente cu 0 calorii!

Ghid complet de combinatii alimentare sanatoase


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri