Drumul pe care pornim in viata nu urmareste intotdeauna scenariul pe care ni l-am imaginat. Stefan Timofticiuc este doar unul dintre exemplele care ne arata ca pasiunea se poate transforma in cariera. Cand a intrat prima data intr-o sala de fitness cantarea cu 20kg mai mult decat in prezent si era angajatul unei multinationale. Treptat si-a schimbat stilul de viata si a imbratisat fitnessul ca si cariera de viitor. A renuntat la jobul pe care il avea si si-a dedicat intreg timpul pentru a-i ajuta si pe altii sa duca un stil de viata activ si sanatos.

Am stat de vorba putin cu el si l-am intrebat cum putem sa ne mentinem sanatosi intreaga viata iar raspunsul lui a fost foarte simplu: sportul si alimentatia corecta. “Sunt doua elemente care merg mana in mana si imbinate eficient au un rezultat garantat. Cand spun sport nu ma refer sa petreceti trei ore pe zi in sala de fitness ridicand toate greutatile din jurul vostru iar cand zic alimentatie corecta nu ma refer la dieta sau regim”, spune Stefan Timofticiuc.

Cum putem sa ne mentinem in forma cand nu dispunem de prea mult timp

Raspunsul lui m-a facut si mai curioasa si l-am rugat sa ne dea cateva sfaturi despre cum putem sa ne mentinem in forma cand nu dispunem de prea mult timp. Stefan Timofticiuc.

1. Dansati energic, cate zece minute dimineata si cate zece minute seara pe muzica voastra preferata - acum chiar ca nu mai puteti spune ca nu aveti timp pentru asta.


2.
Daca locuiti la bloc, echipati-va corespunzator si urcati pe scari pana la ultimul etaj, luati apoi liftul pana la parter si urcati din nou pe scari pana la ultimul etaj. Repetati aceasta rutina de trei ori pe zi si rezultatele nu vor intarzia sa apara.

3. Mergeti la serviciu cu un mijloc de transport in comun? Cand va intoarceti acasa puteti sa coborati cu o statie mai devreme si sa mergeti pe jos pana acasa.

4. De asemena, exista o serie de aparate si accesorii de fitness care pot fi folosite si acasa nu doar in sala de fitness:

Achizitionati o banda de alergat si folositi-o dimineata si seara cate zece minute mergand alert, eventual pe plan inclinat. Sau, pentru a efectua o serie larga de exercitii pentru brate, picioare, abdomen, etc., puteti cumpara o banda elastica. Acest accesoriu poate fi transportat usor (incapea si intr-o poseta) si este foarte eficient (puteti antrena toate grupele musculare). Iata cateva sugestii de exercitii:

5. Exercitii fitness Brate

Exercitii fitness Brate

6. Exercitii fitness Pectorali (bust)

Exercitii fitness Pectorali (bust)

7. Exercitii fitness Abdomen

Exercitii fitness Abdomen

8. Exercitii fitness Coapse

9. Exercitii fitness Fesieri

Exercitii fitness Fesieri

Pentru eficienta sporita efectuati 3 serii a cate 10 repetari si nu uitati ca ultimele doua repetari conteaza foarte mult, indiferent de cat de dificile par. De stiut! Benzile elastice se gasesc intr-o varietate de modele si pot fi alese in functie de intensitatea rezistentei pe care acestea o dezvolta.

In ceea ce priveste alimentatia, tineti minte:

10. Micul dejun este masa principala. Daca nu aveti pofta de mancare dimineata, puteti sa va preparati rapid un mix de fructe intr-un blender si sa-l beti pana plecati din casa.


Vizionare placuta

Iti plac articolele Garbo?
Sigur o sa iti placa si pagina noastra de Facebook :)
Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 13 exercitii de fitness si sfaturi pentru o viata mai buna, de la Stefan Timofticiuc, profesor de fitness.