Comunicat de presa
Avon Romania si Starcom Media Vest lanseaza in luna octombrie prima campanie de sharing impotriva violentei domestice. Mesajul campaniei SHARE IT TO STOP IT este transmis prin vocea a 5 vedete masculine (Cornel Ilie, Razvan Fodor, Leonard Doroftei, Catalin Stefanescu si Andi Vasluianu) si a ambasadoarei campaniei, Andreea Marin.
„FACEM ORAȘUL FAPTELOR BUNE DE PAȘTE! Din 24 Aprilie ne mutăm în...

“Abuzul exista in tacere. Spunand povestea unei femei abuzate ajuti alte femei. Cand pastrezi tacerea despre violenta domestica, abuzul poate continua la nesfarsit. SHARE IT TO STOP IT aduce violenta in lumina reflectoarelor pentru a o opri, pentru a le oferi femeilor speranta si exemple de curaj”, declara Raluca Kisescu, Director de Marketing Avon Romania si Moldova.
Alaturi de componentele ATL ale campaniei, am dezvoltat primul videoclip fara sfarsit pentru piesa “Pierderea lor” semnata de trupa VUNK. Aceasta piesa vorbeste despre respectul si aprecierea de sine. Videoclip-ul este disponibil aici, iar spot-ul de promovare il puteti urmari accesand acest link.
Farmec extinde campania 'Ai grijă de natură așa cum ai grijă de...

Multumiri dragi sustinatorilor campaniei SHARE IT TO STOP IT: Andreea Marin, Cornel Ilie si Trupa VUNK, Razvan Fodor, Catalin Stefanescu, Leonard Doroftei si Andi Vasluianu.
Pentru mai multe informatii, va rugam accesati www.campaniarespectului.ro.
Sănătos la pieptul mamei
Utilizarea excesivă a internetului, informațiile false și cyberbullying-ul, principalele riscuri la care pandemia îi expune pe copii și părinți
Sondaj: Peste jumătate dintre persoanele cu diabet declară că le este greu sau foarte greu să vorbească cu cei apropiați despre hipoglicemie
Studiu: Cum a fost afectată viața profesională și personală a femeilor în timpul pandemiei