SHARE IT TO STOP IT. Campanie de sharing impotriva violentei domestice

Comunicat de presa

Avon Romania si Starcom Media Vest lanseaza in luna octombrie prima campanie de sharing impotriva violentei domestice. Mesajul campaniei SHARE IT TO STOP IT este transmis prin vocea a 5 vedete masculine (Cornel Ilie, Razvan Fodor, Leonard Doroftei, Catalin Stefanescu si Andi Vasluianu) si a ambasadoarei campaniei, Andreea Marin.

“Abuzul exista in tacere. Spunand povestea unei femei abuzate ajuti alte femei. Cand pastrezi tacerea despre violenta domestica, abuzul poate continua la nesfarsit. SHARE IT TO STOP IT aduce violenta in lumina reflectoarelor pentru a o opri, pentru a le oferi femeilor speranta si exemple de curaj”, declara Raluca Kisescu, Director de Marketing Avon Romania si Moldova.

Alaturi de componentele ATL ale campaniei, am dezvoltat primul videoclip fara sfarsit pentru piesa “Pierderea lor” semnata de trupa VUNK. Aceasta piesa vorbeste despre respectul si aprecierea de sine. Videoclip-ul este disponibil aici, iar spot-ul de promovare il puteti urmari accesand acest link.

Multumiri dragi sustinatorilor campaniei SHARE IT TO STOP IT: Andreea Marin, Cornel Ilie si Trupa VUNK, Razvan Fodor, Catalin Stefanescu, Leonard Doroftei si Andi Vasluianu.

Pentru mai multe informatii, va rugam accesati www.campaniarespectului.ro.


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 5 barbati impotriva violentei domestice.