12:09, 7 Septembrie 2009 publicat în Sanatate

www.sansalaviata.ro ofera parintilor si celor interesati informatii detaliate despre malformatiile cardiace la copii, despre posibilitatile de corectare ale acestora, precum si date privind desfasurarea campaniei

“La Spitalul “M.S. Curie” sunt examinati anual, pe profil cardiovascular, aproximativ 1.500 de pacienti, iar numarul cazurilor noi de malformatii cardio-vasculare depistate este in jur de 250-300/an. in spitalul nostru, in cadrul sectiei de Pediatrie 1, functioneaza Compartimentul de Cardiologie care, in colaborare cu Sectia ATI, poate aborda doar partea medicala a patologiei malformative. Spitalul detine, de asemenea, un corp de cladire care poate fi dedicat infiintarii unei sectii de chirurgie cardio-vasculara. Prin intermediul campaniei "Sansa la viata, Sansa la noi amintiri” si cu ajutorul Ministerului Sanatatii, speram sa putem infiinta aceasta sectie si sa avem curand si o echipa de specialisti dedicata.”, a declara dr. Catalin Cirstoveanu, seful sectiei de Terapie Intensiva Neonatala de la Spitalul “Marie Curie”.

Campania “Sansa la viata, sansa la noi amintiri” se bucura de sprijinul Ministerului Sanatatii care finanteaza Spitalul Clinic de Urgenta pentru copii “M. S. Curie” cu suma de 2.796.000 lei, pentru achizitionarea de aparatura medicala. Pana la 1 octombrie, Ministerul va aproba structura departamentului nou creat in cadrul spitalului, in vederea asigurarii personalului medical calificat in cadrul sectiei de cardio-chirurgie pediatrica, prin redistribuire si/sau prin angajare conform prevederilor legale in vigoare.

Citeste si:
5+1 motive pentru a cere ajutor de specialitate pentru protejarea...
5+1 motive pentru a cere...

Site-ul oficial al campaniei, www.sansalaviata.ro, pune la dispozitia tuturor informatii despre malformatiile cardiace, precum si despre campanie si mersul acesteia. Pe site, copii refacuti in urma unor operatii de cord, isi spun povestile si isi impartasesc visele pentru o viata plina de amintiri frumoase. Alaturi de ei, celebritatile care sustin campania, dezvaluie visele pe care le-au avut in copilarie.

Produsele Procter&Gamble, participante la editia din 2009 a campaniei, sunt: Ariel, Bonux, Tide, Lenor, Fairy, Mr Proper, Pampers, Pampers Wipes, Always, Wash&Go, Head&Shoulders, Pantene, Gillette blades&razors si Blend a med. Toate produsele participante vor fi marcate corespunzator in magazine cu insemnele campaniei.

Citeste si:
Grupul LEGO introduce modul 2-player în universul LEGO Super Mario
Grupul LEGO introduce modul...


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri