Fanii de pe Facebook si-au demonstrat sprijinul pentru aceasta initiativa prin mii de comentarii la postare, cum ar fi „IUHUU – o sa detin un record mondial”, si „avem nevoie de un buton pentru a ne exprima dragostea, nu doar placerea”.
Oreo a construit a treia mare comunitate de pe Facebook, cu peste 16 milioane de fani din peste 20 de tari, si o pagina accesibila in trei limbi (engleza, spaniola si franceza). Fiind lider recunoscut in media sociala, Oreo isi implica fanii prin mijloace inovatoare si usor de inteles, care acopera generatii si depasesc granitele.
Marca Oreo continua sa evolueze si sa creasca – adaugand noi piete, noi produse si noi canale pentru fanii sai fideli din intreaga lume. Anul viitor, Oreo isi va sarbatori centenarul si va continua sa se extinda si in alte tari. In prezent, biscuitii Oreo sunt comercializati in peste 100 de piete din lume, dupa lansarea in Franta si in Romania in 2010. Oreo intentioneaza de asemenea o lansare in Polonia si Germania la inceputul anului 2011.
Pentru mai multe informatii despre Oreo si pentru a deveni fan, vizitati www.facebook.com/oreo.
Foto main: By Anusorn Nakdee /Shutterstock
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie