IN ACEST ARTICOL:

Noua campanie prezintă modelul Austin Lift ca soluție de modă supremă pentru confort pe tot parcursul zilei, subliniind faptul că „Frumusețea este confort”.

Comunicat de presă

HEYDUDE, brandul de încălțăminte neconvențională care îmbină stilul individual și confortul ușor în fiecare pereche de pantofi, colaborează din nou cu actrița, producătorul și iconul de stil Sydney Sweeney pentru a rezolva urgențele în materie de modă ale consumatorilor cu lansarea campaniei Fashion Crisis Hotline.

HEYDUDE și Sydney Sweeney lansează noua campanie „Fashion Crisis Hotline”, oferind soluții de modă pentru confort pe tot parcursul zilei, fără a-ți compromite stilul.

În calitate de Ambasador Global al mărcii, Sweeney servește drept imagine în această nouă campanie, care luptă cu ideea că moda și confortul nu pot coexista. „Fashion Crisis Hotline” introduce Austin Lift, cel mai popular model slip-on de la HEYDUDE, ca soluție de modă pentru confort pe tot parcursul zilei, fără a compromite stilul. Fashion Crisis Hotline dă o turnură jucăușă, comică, dilemelor de stil și confort prin filme scurte, cu Sweeney în rolul de „Director of Dude”, oferind Austin Lifts ca soluție pentru orice criză de modă.

„Suntem încântați să vedem impactul permanent al parteneriatului HEYDUDE cu Sydney, care ajunge la noi consumatori prin autenticitatea ei și încrederea în sine de netăgăduit. Linia fierbinte Fashion Crisis este un moment esențial pentru HEYDUDE, care aduce la viață ADN-ul mărcii noastre de încredere, distracție și stil, redefinind ceea ce înseamnă a fi un „dude”, a spus Paul Nugent, CMO, HDEYDUDE.” „HEYDUDE este lider în confort și încredere și, împreună cu Sydney, suntem încântați să le arătăm consumatorilor exact de ce nu ne asemănăm cu nimic de pe piață.”

Campania reprezintă un moment de hotar, care se adresează direct unui nou public feminin de consumatori, revigorând ceea ce înseamnă a fi un „dude”. Având în vedere că pantofii fără șireturi cresc în popularitate și atrag o atenție vastă a consumatorilor, această campanie plasează în mod unic HEYDUDE și Austin Lift în frunte ca un disruptor al tendințelor care conduce în stil, confort și design.

Această lansare pregătește scena pentru o campanie dinamică, pe mai multe direcții, care se va activa pe platformele digitale, rețelele sociale și serviciile de streaming. Linia fierbinte Fashion Crisis le întărește consumatorilor convingerea că HEYDUDE este soluția pentru a ajuta pe oricine să fie unic și incontestabil de încrezător.

Pentru a entuziasma consumatorii și a porni campania de 360 ​​de grade, HEYDUDE a început cu un eveniment pop-up unic la Grand Central Station din New York City.

Activarea a adus la viață Fashion Crisis Hotline, permițând miilor de consumatori să experimenteze un Austin Lift în mărime naturală și un telefon roz inspirat din campanie, unde participanții au putut lăsa mesaje vocale în care cereau sfaturi despre modă.

Noile modele promovate de linia fierbinte sunt disponibile acum pe heydude.ro.


Mi-am făcut un obicei din a spune cele mai crude adevăruri în glume și metafore. Poate că uneori acestea par a fi ascunse în spatele unei formule sofisticate, dar, în esență, sunt simple. Acest lucru este valabil...

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri