Bref lansează ediția limitată „Din generație în generație”, 4 produse pentru 4 tipuri de personalitate

IN ACEST ARTICOL:

Bref, expertul în curățarea toaletei, lansează o ediție limitată specială: „Din generație în generație cu Bref”, o colecție care celebrează spiritul fiecărei generații prin patru produse cu design creativ și eficacitate dovedită.

Comunicat de presă

Bref își propune, prin această ediție limitată, nu doar să ofere o soluție de igienă eficientă, ci și să creeze o legătură simbolică între generații – cu umor, culoare și un strop de nostalgie, repectând totodată promisiunea unei toalete impecabile, 24/7.

Toate cele patru produse au fost create cu ajutorul formulei inovatoare Bref, care asigură 4 beneficii esențiale: curăță toaleta la fiecare jet de apă, oferă prospețime de lungă durată, previne acumulările de murdărie și calcar, transformând întreaga experiență într-una fără efort – aceasta este metoda Bref!

Noua gamă de produse este disponibilă în această primăvară și poate fi recunoscută cu ușurință pe rafturile retailerilor datorită ambalajelor colorate, moderne și a denumirilor inspirate de tematica aleasă.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Brandurile Henkel sărbătoresc 30 de ani de inovație pe piața din România, printr-o campanie aniversară specială

Bref rămâne alegerea sigură, indiferent de personalitate sau stil de viață – pentru o baie curată și împrospătată, din generație în generație.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri