Comunicat de presă
"Călătoria noastră promițătoare în România a început odată cu introducerea mărcii Funky Buddha într-un magazin popular multibrand situat într-o zonă premium. Răspunsul covârșitor pozitiv și rezultatele de succes aduse de publicul din România au fost determinante. Astăzi, facem un pas îndrăzneț înainte, deschizând cu mândrie primul nostru magazin dedicat Funky Buddha din România, în ParkLake. Această piatră de hotar marchează un nou capitol interesant în călătoria noastră, întărindu-ne angajamentul de a construi o conexiune puternică cu piața din România și de a oferi o experiență unică de cumpărături care reflectă valorile mărcii noastre. Și abia începem – foarte curând, vom lansa magazinul nostru, urmat de un al doilea magazin fizic în 2025, pe măsură ce ne continuăm extinderea prezenței în România”, declară Nikos Alexiou, CEO, Altex S.A..
Noua locație oferă o selecție atentă de îmbrăcăminte, accesorii și încălțăminte concepute pentru a amplifica stilul de zi cu zi cu un plus de inovație. Fidel semnăturii moderne Funky Buddha, magazinul este conceput pe baza celor mai recente tendințe de retail, cu un spațiu primitor, confortabil și inspirat din punct de vedere vizual. Clienții pot explora cele mai recente colecții, cu piese de înaltă calitate inspirate din cultura urbană și design-ul avansat.
În perspectivă, Funky Buddha rămâne dedicat investițiilor în România, consolidându-și amprenta locală prin extinderea fizică a rețelei de retail și o prezență sporită online. Brandul își va consolida poziția prin asigurarea prezenței pe marketplace-urile din România, asigurând o mai mare accesibilitate și vizibilitate pentru clienți.
Funky Buddha comunică persoanelor care duc un stil de viață activ și împărtășesc o pasiune pentru muzică, artă, sport și călătorii. Cu valori precum libertatea, individualitatea și atenția la mediu, marca rezonează cu cei care caută atât stilul, cât și substanța. Oferind modele contemporane la prețuri accesibile, Funky Buddha se distinge prin amestecul său unic de modă, durabilitate și angajamentul de a-și împuternici comunitatea.
Dincolo de nopțile nedormite – Inegalitatea tăcută cu care se confruntă comunitatea LGBT+
Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive
Frica de stomatolog, o realitate ignorată: 75% dintre români se plâng de o sănătate orală proastă - sau foarte proastă
Între un copil de 14 ani și un bărbat de 40 de ani NU există o relație de iubire. Nu a fost o poveste de dragoste. A fost abuz.