IN ACEST ARTICOL:

În perioada 21 – 31 martie, centrul comercial se transformă într-un portal care îmbină stilul, eleganța și inspirația de shopping, prin experiențe menite să ghideze vizitatorii în universul de fashion al Băneasa Shopping City, având în focus articole din noile colecții recent lansate în magazine.

Comunicat de presă

S-au lansat noile colecții de primavară-vară’24 în Băneasa Shopping City, însă nu oricum, ci sub umbrela „The Wardrobe Project”, un proiect nou, lansat în premieră, ce se desfășoară în exclusivitate în incinta centrului comercial din nordul capitalei. Misiunea acestuia este aceea de a oferi inspirație, de a susține pasiunea pentru modă, reprezentând o invitație deschisă la o mai bună cunoaștere de sine și o mai bună înțelegere a stilului personal.

În perioada 21 – 31 martie, centrul comercial se transformă într-un portal care îmbină stilul, eleganța și inspirația de shopping, prin experiențe menite să ghideze vizitatorii în universul de fashion al Băneasa Shopping City, având în focus articole din noile colecții recent lansate în magazine . Astfel, ultimele 10 zile ale acestei luni vor fi dedicate proiectului „The Wardrobe Project”, în cadrul căruia vor avea loc o serie de evenimente dedicate clienților.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Începe Băneasa Shopping Fest: Super reduceri de vară și weekenduri cu bilete la festivaluri, la Băneasa Shopping City The Beauty Hub continuă și în weekendul 17–18 mai în Băneasa Shopping City Spring is in the hair: Dyson a sărbătorit venirea primăverii la MDZ Băneasa Shopping City cu noile tendințe de coafură ale sezon

Prin intermediul „The Wardrobe Project” cei care vor trece pragul centrului comercial sunt invitați să pașească într-un spațiu al modei, curatoriat de stiliști și pasionați de fashion, pentru a participa la workshopuri și sesiuni educative de styling. De asemenea, clienții vor beneficia de tombole cu premii și discounturi speciale la magazinele partenere pe toată durata activării, dar în special de inspirație pentru outfituri fresh, în ton cu noile tendințe ale acestui sezon.

„Când ești atras de ceva, fie că este vorba despre fashion sau alte arii de interes, cauți mereu noutatea, iar inspirația apare atunci când te aștepți mai puțin. Uneori pasiunea ne influențează stilul vestimentar, alteori acesta poate fi o bază solidă a lucrurilor sau momentelor care ne fac inima să tresară. Băneasa Shopping City devine în luna martie locul în care pasiunile și exprimarea personalității prin modă, stil, trenduri se întâlnesc într-un loc special amenajat pentru toți iubitorii de fashion. Prin lansarea proiectului „The Wardrobe Project” și a acțiunilor din cadrul acestuia, Băneasa Shopping City încurajeză vizitatorii să fie autentici și să își definească stillul pe care ulterior să îl poarte cu încredere. „The Wardrobe Project” își propune să funcționeze ca un univers special creat pentru a veni în întâmpinarea clienților aflați în căutare de inspirație”, a declarat Daniela Matei, Senior Communication Manager, Băneasa Shopping City.

The Essence of Fashion: descoperă arta construirii unei ținute complete, de la outfit la parfum The Essence of Fashion: descoperă arta construirii unei ținute complete, de la outfit la parfum Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an

Proiectul se va lansa printr-un eveniment, iar acțiunile ce vor urma, vor face subiectul unor întâlniri cu stiliști și lideri de opinie din domeniul modei, care vor împărtăși din cunoștințele lor și vor oferi sfaturi bazate pe experiența acumulată în domeniu. De asemenea, vor expune în cadrul spațiului special amenajat, o serie de ținute ce vor purta semnătura lor, pentru a exemplifica și inspira totodată, atât în mediul online, cât și în cel offline, persoanele din comunitatea lor, clienți ai Băneasa Shopping City.

Sesiunile de styling, tombolele cu premii, discounturile speciale oferite de magazinele partenere în perioada activarii și inspirațiile pentru outfituri aferente diferitelor teme de fashion, vor putea fi accesate la set-up-ul „The Wardrobe Project”, în intervalul 21-31 martie. Clienții centrului comercial se vor putea informa pentru a fi la curent cu tot ce se întamplă în cadrul proiectului, vizitând paginile de Social Media ale Băneasa Shopping City sau site-ul oficial www.baneasa.ro.

Opera Națională București pune în vânzare biletele pentru prima parte a Stagiunii 2025 – 2026 După Londra, Bucharest Opera Festival 2025 a fost lansat cu succes la New York Fantoma de la Operă revine pe scena Operei Naționale București

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri