IN ACEST ARTICOL:

Kaufland anunță rebrandingul gamei Vreau din România cu o nouă identitate vizuală, printr-o campanie de comunicare 360. Vreau din România cuprinde produse făcute exclusiv de producători și furnizori autohtoni, fiind prima marcă proprie a companiei realizată în întregime la nivel local, special pentru România. 

Comunicat de presă

Noua identitate pune accent pe întregul limbaj vizual, având drept inspirație tradiția și gustul autentic românesc, de acasă, emoția copilăriei și reconectarea cu originile. Toate aceste elemente au fost cuprinse de pictorița Monica Ghițescu în motivul Floarea vieții – o metaforă a energiei, vitalității și a nemuririi, pe un fundal din acuarele, care surprinde complexitatea culturii autohtone.

O nouă campanie integrată vine să susțină noua identitate a brandului, deschizând un dialog despre tradiții, origini și valori, sub umbrela „Ce vreau din România?”. Campania, care va rula începând cu luna ianuarie, explorează această discuție prin spoturi TV, expunere în emisiuni cu specific culinar, spot radio, conținut video digital, pe platformele proprii de pe rețelele sociale, precum și prin componenta out-of-home și în magazinele Kaufland din toată țara. Conceptul rebrandingului s-a realizat în parteneriat cu agenția Pumpkin Studio.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Kaufland susține educația tuturor copiilor și anunță oferte la gama de rechizite STUDENT DE 10” ÎI RĂSPLĂTEȘTE PE STUDENȚII DE 10 AI ROMÂNIEI CU ABONAMENTE LA EDIȚIA ANIVERSARĂ UNTOLD SOS Satele Copiilor organizează a treia ediție a festivalului de bine FestiSAT

„Kaufland face demersuri continue pentru a rămâne partenerul de încredere al producătorilor români. Încă de la lansare, gama Vreau din România a fost primită foarte bine de clienții Kaufland, care au avut astfel acces la produse locale, autentice, de cea mai bună calitate. Noua identitate de brand integrează cu succes unicitatea și autenticitatea tradițiilor, amintirilor și valorilor care ne leagă pe fiecare dintre noi de România”, declară Alina Golopența, Director de Marketing Kaufland România și Republica Moldova.

Lansată inițial în 2017, Vreau din România oferă o varietate de produse special pentru cei care vor să savureze din plin gustul autentic românesc, dar și să se bucure de rețete care au trecut testul timpului. Astfel, gama cuprinde de la alimente de bază, precum făină, mălai, arpacaș, până la lactate și brânzeturi, peste 90 de tipuri de carne proaspătă și mezeluri, conserve din legume, dulciuri, produse de panificație și răcoritoare (apă, sucuri și siropuri de fructe). Sortimentul numără în prezent un total de aproximativ 150 de produse și se află în permanentă extindere.

Pernod Ricard aduce în România Skrewball, primul whiskey cu aromă de unt de arahide Arena Elevilor 2025 – cel mai mare eveniment de orientare în carieră din Europa: peste 100 de speakeri și 3.000 de participanți 6 ani de In Stare de Bine – 4.6 milioane de romani atinsi de proiectele ONG-urilor

Rețetele sunt autentice, tradiționale, și conțin ingrediente de cea mai bună calitate, periodic monitorizată, purtând garanția calității mărcilor proprii Kaufland. Produsele sunt disponibile numai în magazinele Kaufland din România.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri