Comunicat de presă
Cu o investiție de 100.000 de euro primită de la proprietarul Mobexpert, Dan Șucu, în cadrul emisiunii Imperiul Leilor, WOOBA își propune să ducă misiunea brandului la un alt nivel și să ofere tuturor românilor posibilitatea să-și aprindă în casele lor o lumină pentru suflet.
Ne-a plăcut încă de la început proiectul WOOBA pentru că suntem îndrăgostiți de produse frumoase, care transmit emoție și care se remarcă prin design. Ne dorim să producem în România cât mai multe produse care să se evidențieze prin calitate superioară și design deosebit. De aceea, am pus la dispoziția echipei WOOBA un spațiu special dedicat, unde să printeze 3D componentele produselor din colecția Legendary, să le monteze și ambaleze pentru a le trimite rapid către dumneavoastră. Echipa noastră este alături de ei, oferindu-le tot suportul de care au nevoie în ceea ce privește know-how-ul legat de dezvoltarea unui produs nou, expunerea în magazine și în online. Produsele sunt disponibile momentan în magazinele Pipera, Băneasa și online, dar vor fi disponibile curând în toate magazinele Mobexpert. Ne concentrăm împreună să creăm pe viitor cât mai multe colecții noi!” spune Dan Șucu, fondator și proprietar Mobexpert.
Colecția Legendary este compusă din șase obiecte de iluminat, denumite după personaje legendare, zeități regăsite în diferite mitologii: EOS, ETHER, ATLAS, HELIOS, VESPER și APOLLO.
Față de colecția Dark, realizată într-o ediție limitată, noua colecție creată special pentru Mobexpert, își propune să aducă mai aproape tinerii de produsele românești. Astfel, Mobexpert, cel mai mare retailer de produse de mobilă din România, este primul pentru care WOOBA semnează o colecție dedicată, făcând astfel accesibile produsele pentru toți pasionații de frumos.
“Ne-am dorit ca prin creațiile noastre să putem propune celor îndrăgostiți de mobilă, soluții sustenabile și accesibile de decor, create și produse în România. Produse accesibile construite local. Investiția pe care am obținut-o de la Dan Șucu a fost primul pas în drumul nostru către îndeplinirea obiectivului. Ne dorim să mergem mai departe și să adaptăm colecții dedicate retailerilor din toată lumea, în același timp diversificând gama de produse WOOBA cu noi colecții dedicate pentru birou și grădină”, spune Cristina Cerga, Co-Fondator WOOBA.
Printre planurile de viitor ale brandului se regăsesc atât ambiția de a colabora cu retaileri din țară, cărora să le creeze colecții dedicate, cât și o expansiune internațională pe piața din Germania, Marea Britanie, Franța și SUA.
Odată cu lansarea noii colecții semnate special pentru Mobexpert, echipa WOOBA mai pregătește o surpriză – un nou produs vedetă construit în urma participării la Imperiul Leilor - David Star, care va umple de lumină și energie 6 cafenele din București, primele care se vor bucura de noul design WOOBA. Astfel, cel mai nou design WOOBA ce poate fi comandat online în format veioză sau pendul, va putea fi admirat de cei pasionați de elemente de decor la o cafea în locațiile M60, Simbio, Camera din Față, Cascara Coffee, AmaroCoffee Tribe, Monk Coffee Victoriei.
Cei care vor să achiziționeze însă unul dintre modelele colecției WOOBA Legendary, o vor putea face începând de astăzi în magazinele Mobexpert Băneasa și Pipera sau online pe wooba.ro/legendary-collection, urmând ca acestea să fie disponibile curând în toate magazinele Mobexpert din țară.
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice
3 noi terapii celulare aprobate de FDA. 74% dintre studiile aflate în desfășurare sunt dedicate oncologiei
Cancerul de sân triplu negativ (TNBC) în România. Sondaj: 7 din 10 paciente chestionate cu TNBC au până în 50 de ani