Tommy Hilfiger anunță începerea unor parteneriate cheie în cadrul proiectului People’s Place Program. Având la bază lunga istorie de colaborare a lui Tommy Hilfiger cu diverse talente, voci remarcabile din comunitate BIPOC, parte din lumea modei, se vor alătura proiectului cu scopul de a promova comunitățile nereprezentate corespunzător.

comunicat de presa

People’s Place Program este o piatră de temelie în eforturile noastre de a deschide ușa tuturor celor care au fost ignorați de industria fashion”, a declarat Tommy Hilfiger, Designer Principal, Tommy Hilfiger Global. „Acest spirit primitor a fost întotdeauna un fundament al brand-ului nostru și suntem aici pentru a face mai mult și pentru a face mai bine.”

People’s Place Program a fost lansat în iulie 2020, având ca sursă de inspirație primul magazin care purta același nume, înființat de Tommy Hilfiger în 1969, în orașul său natal, Elmira, NY. Prin acest proiect se dorește amplificarea eforturilor companiei și dedicarea resurselor necesare pentru a dezvolta oportunități și a crește vizibilitatea comunităților neprezentate corespunzător în industria modei și a confecțiilor din întreaga lume. Platforma acționează pe baza acestor angajamente prin trei piloni - Parteneriate și Reprezentare, Asistență în Carieră & Acces la Industrie și Leadership în Industrie - cu obiectivul de a realiza schimbări semnificative și de lungă durată.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. TOMMY HILFIGER ȘI SHAWN MENDES COLABOREAZĂ PENTRU O COLECȚIE VIZÂND UN VIITOR MAI BUN CU CLASSICS REBORN PENTRU PRIMĂVARA 2023 TOMMY HILFIGER ȘI SHAWN MENDES PREZINTĂ COLECȚIA TOMMY X SHAWN CLASSICS REBORN, PRIMĂVARA 2023 ÎN LONDRA, BERLIN, MILANO & MEXICO CITY PROGRAMUL TOMMY HILFIGER METAVERSE FASHION WEEK SĂRBĂTOREȘTE EXPRIMAREA DE SINE LA NIVEL DIGITAL

Suntem hotărâți să continuăm procesul de a ne transforma vorbele în fapte ", a spus Avery Baker, President & Chief Brand Officer, Tommy Hilfiger Global. „Echitatea și incluziunea nu pot fi realizate prin recunoașterea pe termen scurt; trebuie să le aducem în prim plan în fiecare zi.”

Se anunță astfel cu entuziasm prima rundă de parteneriate People’s Place Program, oferindu-i oportunitatea lui Tommy Hilfiger ca pe tot parcursul anului să colaboreze cu lideri recunoscuți pentru promovarea incluziunii și a diversității.

Fashion & Race Database (FRD)

Fashion & Race Database este o platformă online care permite accesul la istoria modei și provoacă standardele reprezentării din cadrul sistemului modei. Creată de Kim Jenkins, profesor asistent de studii de modă la Universitatea Ryerson, această bază de date este o resursă educațională care readuce accentul pe oamenii ce anterior au fost ascunși în istoria modei.

MAGAZINELE TOMMY JEANS DIN BUCUREȘTI S-AU TRANSFORMAT ÎN HUB-URI CREATIVE PRIN TOMMY JEANS POP-UP EXPERIENCE

People’s Place Program va fi în parteneriat cu FRD pentru a finanța și sprijini un nou studiu de cercetare numit ”The Unsung History of American Sportswear”, care va duce la descoperirea influențelor trecute cu vederea, parte din cultura americană a comunității persoanelor de culoare, ce se regăsesc în stilurile iconice TOMMY HILFIGER. Pe parcursul anului 2021, cercetarea va fi dezvoltată în mai multe serii de conținut și resurse educaționale care vor fi disponibile intern, precum și pentru colegii din industrie și consumatori. Materialul va fi conceput într-o formă interactivă care să permită comunicarea cu publicul despre zonele nerecunoscute ale stilului american și pentru a iniția un nou dialog cu privire la modul în care istoria marginalizată poate fi adusă în prim plan prin colaborări esențiale în industrie.

Cei de la platforma Fashion & Race Database sunt încântați de parteneriatul cu o companie americană precum este Tommy Hilfiger și brand-ul pe care îl reprezintă, o piesă vibrantă în istoria modei”, a spus Kim Jenkins. „În calitate de profesor și fondator al acestei platforme, a fost misiunea mea să îndemn proprietarii unor astfel de companii să îmbrățișeze ceea ce educația în modă are de oferit industriei. Tommy Hilfiger înțelege și respectă puterea acestui proces educațional și este un lider, arătând colegilor săi ceea ce este posibil prin construirea unui sistem al modei mai inteligent și plin de compasiune.

Cercetarea va include o examinare detaliată a stilului american de îmbrăcăminte sport prin studii despre denim, comerțul cu bumbac, originile stilului preppy de la HBCU - Historically Black Colleges & Universities (colegii și universități istorice dedicate oamenilor de culoare), linia vestimentară specifică anumitor momente de activism social, cultura streetwear și categorii suplimentare care vor fi descoperite prin cercetările FRD.

Această relație critic cronometrată va sprijini obiectivul FRD de a centra și dezvolta caracterul rasial al bursei de studiu în modă, de a aduce în lumină istoriile subexaminate și de a aborda reprezentarea în toate aspectele din modă”, a spus Randy Cousin, SVP, Product Concepts & People’s Place Program.

Harlem Fashion Row (HFR)

Harlem Fashion Row este o agenție din New York, creată pentru a susține progresul oamenilor de culoare în industria modei. Fondatoarea și CEO HFR, Brandice Daniel, a fost inspirată să celebreze și să îmbunătățească poziționarea talentului nereprezentat corespunzător, pe care l-a întâlnit în propria comunitate. Începând cu o activitate nișată în 2007, acum Harlem Fashion Row este o agenție consacrată în lumea modei din New York.

Tommy Hilfiger este unul dintre sponsorii celui de-al treilea Summit Anual Digital al Modei organizat de HFR, care va avea loc pe 18 februarie 2021. Tommy Hilfiger și Randy Cousin se vor alătura lui Brandice pentru a dezbate demersurile lui Tommy Hilfiger în a crea mai mult acces și oportunități pentru talentul BIPOC în industria modei.

De asemenea, în parteneriat cu HFR, Tommy Hilfiger va identifica modalități active prin care talentele aflate la început de drum pot beneficia de mentorat și crea relații cu persoane din industrie.

Suntem încântați să colaborăm cu Tommy Hilfiger la Summit-ul Anual Digital al Modei pentru a evidenția soluțiile și practicile pentru diversitate și incluziune în industria modei”, a spus Brandice Daniel. „Prin această colaborare, ne propunem să abordăm și să implementăm schimbările necesare. Pe de altă parte, abordarea acestor lucruri necesită un angajament pe termen lung și suntem conștienți de pașii pe care îi face Tommy Hilfiger, fiind încântați de viitoarele sale planuri care includ oferirea de noi oportunități designer-ilor de culoare.”

Campaniile, activitatea în social media și colaborările Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger caută ca prin acoperirea globală de care se bucură să reunească comunitățile ca împreună să stimuleze schimbările pozitive. Campaniile Primăvara 2021 TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS prezintă un mix divers de influenceri, a căror activitate se concentrează fie pe componenta socială, fie culturală sau creativă - activiști, muzicieni, poeți, dansatori, producători de film și multe altele - a căror muncă inspiră oameni din întreaga lume.

Luna aceasta, canalele de social media ale brand-ului vor aduce în atenție comunitatea de culoare, reprezentată inclusiv prin muzicianul și producătorul Saba, și colectivul de echitație și mentorat Compton Cowboys, cu scopul de a evidenția momentele semnificative din istoria americanilor de culoare și a sărbători oamenii și cultura care îi inspiră în fiecare zi.

Pe parcursul verii, Tommy Hilfiger va lansa colecții capsulă realizate în colaborare cu actrița, modelul și activista, Indya Moore, și designer-ul de modă Romeo Hunte, căruia Tommy Hilfiger îi este mentor de mult timp. Prin aceste colaborări, Indya și Romeo dau fiecare voce spiritului autentic al individualității și exprimării de sine pe care amândoi îl întruchipează. Asocierea cu noua generație a celor care produc schimbări devine un prilej de bucurie pentru Tommy Hilfiger, având oportunitatea de a le împărtăși viziunea cu fanii din întreaga lume.

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

People’s Place Program contribuie la misiunea lui Tommy Hilfiger de a crea modă prin care „nimic nu se pierde și toată lumea este inclusă” - ceea ce face ca incluziunea să fie o componentă centrală a activității brand-ului, la nivel intern și extern. Pentru mai multe informații despre călătoria de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger, din perspectiva problemelor legate de mediul înconjurător dar și din punct de vedere social, accesați sustainability.tommy.com.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri