Comunicat de presă
Cu o suprafață totală de aproape 100 de metri pătrați, monobrandul DSQUARED2 va fi poziționat în zona centrală a galeriei și va dispune de colecții atât pentru bărbați, cât și pentru femei.
Deschiderea este așteptată în următoarea perioadă, cel mai probabil la începutul lunii iulie 2018, astfel încât primele colecții disponibile vor fi cele Fall Winter 2018 / 2019. Designul spațiului este unul original DSQUARED2 și este realizat împreună cu echipa italiană de arhitecți de la MRZ ARCHITETTI, fiind în aceeași linie cu cel mai recent concept internațional DSQUARED2. Toate elementele de mobilier vor fi realizate exclusiv în Italia, printre materialele folosite predominând lemnul masiv, piatra și alama.
Primul boutique monobrand DSQUARED2 din România va fi operat în sistem de franciză de una dintre cele mai vechi companii din retalilul de lux din România - Elis Group Impex - aceeași care administrează, încă din 2003, magazinul multibrand Capodopera, situat, în prezent, pe bulevardul Unirii nr. 12 din București.
Despre DSQUARED2
Înființată de frații gemeni Dean și Dan Caten, filosofia Dsquared2 este un mix unic de personalitate canadiană, croitorie italiană rafinată și senzualitate plină de viață. Stilurile contrastante se amestecă într-o combinație îndrăzneață - sportiv și plin de farmec; relaxat și extravagant; masculin și feminin. Din 1984 până în prezent, nimeni nu încapsulează energia, dinamismul, distracția și pasiunea pentru modă de lux la fel ca Dsquared2.
Dean și Dan își împart viața între casa lor din Londra, studioul de design, fabrica din Milano și nenumăratele locații globale care împărtășesc spiritul Dsquared2. Așa cum spune și spune motto-ul mărcii: născut în Canada, trăind în Londra și realizat în Italia.
Despre Elis Group Impex
Elis Group Impex este compania care administrează Capodopera, cel mai mare spațiu comercial multibrand din București destinat cumpărăturilor de lux, haine și încălțăminte, cu o suprafață totală de peste 1050 de metri pătrați.
Capodopera este o afacere de familie și se bazează pe o viziune unică asupra retailului de lux, combinând o abordare de vânzări profesionistă cu o varietate mare de produse și de branduri atent selecționate.
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie