ETIC, un brand romanesc responsabil!

Comunicat de presa

Prin povestea pe care o spun, tinutele ETIC pun in valoare frumusetea feminina prin culori vibrante, imprimeuri florale si texturi sofisticate inspirate din frumusetea naturii.

In demersul nostru de a transpune in fashion concepte inspirate din peisajele naturale, sentimentul de recunostinta fata de mediul inconjurator este necesar, nu si suficient. De aceea, in actualul context in care schimbarile climatice au devenit o preocupare generala, asumarea responsabilitatii pentru impactul asupra mediului a devenit o preocupare fireasca.

Sesizand necesitatea de a reduce drastic poluarea atmosferica, ne-am alaturat, dincolo de orice obligatie legala, eforturilor globale de limitare a emisiilor de gaze cu efect de sera (CO2, N2O, CH4, HFC etc).

„Asa cum exprima insusi numele brandului, ETIC este o companie responsabila, care actioneaza in acord cu principii etice de business, de la relatia cu mediul inconjurator pana la politica de pret si respectul fata de consumatori. Impreuna cu TDR Energy|Expert CO2, partenerul ETIC in Managementul Carbonului, am lansat un program de reposabilitate fata de mediul inconjurator sub motto-ul “Responsabili pentru tot ce ne inspira”, prin care s-a neutralizat amprenta de carbon la nivel de companie pentru anul 2015”, a declarat Ana Maria Coman, Managing Partner ETIC.

Intreaga cantitate de 74,5 tone de CO2, reprezentand atat emisiile directe cat si emisiile indirecte aferente activitatii desfasurate de companie, a fost neutralizata de catre Expert CO2 in numele ETIC, folosind certificate de reducere a emisiilor de gaze cu efect de sera provenite de la proiectul „ACHEMA UKL-7 plant N2O abatement project”.

Acest proiect de tip Joint Implementation (JI) respecta cerintele prevazute in Conventia Cadru a Natiunilor Unite asupra schimbarilor climatice (UNFCCC) privind operarea, monitorizarea si raportarea unitatilor de reducere a emisiilor, permitand obtinerea de beneficii reale si masurabile asupra mediului, prin componenta de reducere a emisiilor de gaze cu efect de sera.

Prin obtinerea certificarii „CO2 Neutral Company”, ETIC a devenit primul retailer de fashion din Romania preocupat sa reduca la minimum impactul asupra mediului inconjurator prin neutralizarea integrala a emisiilor provenite din activitatea proprie.


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Brandul romanesc de moda ETIC si-a neutralizat amprenta de carbon pentru anul trecut.