Jurnalista engleza Liz Jones atrage de asemenea atentia asupra tehnicilor moderne de exploatare ale corpului, pe care le-a denumit "fascismul nudului" din reclame. Dupa cum putem sa observam foarte usor, corpurile pe care le vedem pe strada, sunt foarte departe de acel ideal promovat in revistele de moda si in reclame.

In acelasi timp, cotidianul La Repubblica aminteste de scandalul pe care l-a starnit interzicerea difuzarii la TV, a unei reclame pentru un parfum Calvin Klein, in care protagonista Eva Mendes este mai mult decat seducatoare, dezvaluindu-si mare parte din corp.

Reclama interzisa cu Eva Mendes, pentru parfumul "Secret Obsession"

Publicitarii ar trebui sa caute si pe alte “strazi”, atrage atentia La Repubblica, sau poate ca si ei se conformeaza cerintelor pietei?

Un articol de Iulia Sima

Sursa: 9am.ro

Citeste si alte articole pe 9am.ro. Noi iti recomandam urmatoarele:

Copii destepti, cei mai predispusi sa devina alcoolici

Limbajul care convinge!

A suferit 100 de operatii estetice pentru a arata ca papusa Barbie


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri