5 recomandari numai bune de pus in aplicare de catre toate persoanele care vor sa isi pastreze sanatatea, frumusetea si vitalitatea in aceasta toamna:

Bucura-te in fiecare zi de unul dintre cele mai frumoase anotimpuri si ai grija de starea ta de bine! Iata 5 recomandari numai bune de pus in aplicare de catre toate persoanele care vor sa isi pastreze sanatatea, frumusetea si vitalitatea in aceasta toamna:

1. Hidradeaza-te in interior si se va simti si la exterior

Apa, cat mai multa apa… Chiar daca vei fi tentat sa spui ca toamna nu-i ca vara si ca avem mai putine motive sa consumam lichide, hidratarea ramane esentiala si in acest sezon. Sigur, este mult mai usor sa iti hidratezi organismul vara. Caldura determina un consum mai mare de lichide. Insa, daca iti doresti o piele luminoasa si un tonus de invidiat, consuma multe lichide chiar daca vremea se raceste. In zilele cu temperaturi mai scazute, poti inlocui cafeaua cu ceaiuri de plante sau apa cu lamaie.

2. Relaxeaza-te in aer liber

femeie toamna

Foto: iravgustin / Shutterstock

Trateaza-ti simturile cu o infuzie de toamna. Petrece cat mai mult timp afara, angajata in activitati cat mai diverse. Profita de soarele caldut de toamna si de vremea minunata. La fel, bucura-te de ploaie si de zilele innorate, dar si de aerul tare si proaspat al zilelor mai reci. Ce poate fi mai placut decat sa simti frunzele copacilor fosnind sub greutatea picioarelor tale sau sa admiri culorile fabuloase pe care toamna le deseneaza in copaci? In plus, petrecand cat mai mult timp afara la soare, iti va creste nivelul de vitamina D, te vei conecta cu natura si te vei simti mai activa.

3. Ai grija de tenul tau si acorda-i ingrijirea de care are nevoie! Vichy Liftactiv Supreme

Toamna, tenul are nevoie de o atentie sporita. Diferentele mari de temperatura si lipsa hidratarii pot sensibiliza pielea. Astfel, crema de fata pe care o aplici zilnic este extrem de importanta. Asigura-te ca optezi pentru o ingrijire corespunzatoare nevoilor tenului, cu ingrediente active eficiente. Pentru un ten proaspat si trasaturi odihnite pe parcursul intregii zile, iti recomandam Liftactiv Supreme de la Vichy – crema pentru corectarea continua a ridurilor si a fermitatii. De dimineata pana seara pielea este netezita, iar trasaturile fetei isi pastreaza din prospetimea diminetii, chiar si dupa orele lungi de munca. Multumita mixului de ingrediente active Ramnoza 5% si Neohesperidina, Liftactiv Supreme corecteaza pe termen lung aspectul ridurilor si pierderea fermitatii. Dupa o luna de folosire, pielea este mai fina, mai luminoasa, si mai ferma. Liftactiv Supreme contine apa termala Vichy, este potrivita pentru tenul sensibil si poate fi disponibila in farmacii in doua variante de texura - ten normal-mixt si ten uscat.

miscare toamna4. Fa miscare cat mai des.

Miscarea este cheia de aur catre o stare de bine generala, dar si catre buna dispozitie. Stim cu totii ca miscarea este benefica pentru inima si ca are si un impact pozitiv asupra intregului organism. Conform studiilor, 30 de minute de miscare efectuate in mod regulat (chiar si plimbare in ritm alert sau alergare usoara) pot ajuta creierul sa lupte impotriva efectelor imbatranirii, imbunatatind totodata circulatia sangelui. Opteaza pentru tipul de miscare care iti face placere si nu il percepi drept o corvoada. Poti opta pentru mers pe jos, jogging, drumetii in padure si parcuri, inot, aerobic, mers pe bicicleta, dans, orice te face sa te simti bine. Daca se poate, de ce nu?

Foto: jogging, AlexMaster / Shutterstock

5. Opteaza pentru o dieta echilibrata.

Dieta echilibrata este raspunsul catre o sanatate de fier in aceasta toamna. Chiar daca in sezoanele mai reci avem tendinta de a consuma alimente mai bogate caloric, nu trebuie sa excludem fructele si legumele de sezon. Opteaza pentru o dieta bogata in acizi grasi (peste), legume si fructe care sa iti asigure necesarul de vitamine si minerale: legume verzi, dovleac, mere, pere, broccoli, sfecla rosie, struguri, ciuperci, hrean, varza, conopida, morcovi etc. Multe alimente de toamna sunt bogate in antioxidanti si vitaminele A, C si E care ajuta la stimularea sistemului imunitar si previn aparitia racelilor. Nu trebuie sa excluzi nici proteinele sau carbohidratii din dieta ta, dar asigura-te ca sunt de buna calitate.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului (P) 5 sfaturi pentru a fi in forma maxima in aceasta toamna.