Specialistii sustin ca sunt cateva zone in organism unde mobilizarea grasimilor este foarte dificila. Aceste zone se refera la depozitele adipoase din jurul abdomenului, zona subfesiera, submandibulara si zona posterioara a bratelor.

Sursa: Healthy Kudika

In ceea ce priveste depozitele adipoase din zona abdominala, acestea se pot situa anterior sau posterior de marele muschi abdominal. Din pacate, depozitele adipoase posterioare muschilor abdominali isi gaseste loc printre organele de la acest nivel, aducand multiple riscuri asupra sanatatii.

Citeste si:
Stadiile travaliului explicate de un medic ginecolog
Stadiile travaliului...

Medicii calculeaza astazi ceea ce numim raportul circumferintelor talie/sold, astfel ca indicele de masa corporala nu mai este suficient pentru stabilirea riscurilor de boala ale aunei persoane.

Cum slabim in zona abdominala? Sfaturi garantate

Sfaturi ca sa slabesti in zona abdomenului: 1. Consuma legume bogate in fibre

Legumele sunt bogate in fibre, insa este recomandat sa le consumati crude. Inlocuiti jumatate din alimentatia zilnica cu legume proaspete, salate de cruditati, verdeata si radacinoase.

Citeste si:
Cum obții corpul perfect de plajă, cu ajutorul masajului cu bambus?
Cum obții corpul perfect de...

Fibrele stimuleaza tranzitul intestinal, combat constipatia si ajuta la detoxifierea organismului, un pas important in eliminarea depozitelor adipoase din jurul abdomenului.

Sfaturi ca sa slabesti in zona abdomenului: 2. Bea numai apa plata cu lamaie

Inlocuieste orice lichid din zi cu apa plata si lamaie, exceptie facand o ceasca de cafea neindulcita dimineata. Pentru a evita orice risc, este recomandat ca la un litru de apa sa adaugi doua lingurite de zeama de lamaie.

Daca doresti sa obtii rezultate rapide, atunci iti recomandam sa bei un pahar de apa plata cu lamaie dimineata, imediat dupa trezire, dar si inainte de fiecare masa.

Sfaturi ca sa slabesti in zona abdomenului: 3. Mananca fara paine

Faina alba nu face bine siluetei si nici sanatatii. Painea din faina integrala, facuta in casa, ar fi hranitoare si sanatoasa, insa nu in combinatie cu alte alimente. In plus, unele persoane sunt sensibile la gluten si nu stiu acest lucru. Este indicat sa nu consumati decat 3 felii de paine la micul dejun, iar in restul zilei sa evitati painea. De asemenea puteti gati sau comanda preparate care se pot manca si fara paine.

Citeste articolul integral pe Healthy

Foto homepage: Silueta, Talie via Shutterstock




Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri