7. Deficientele sale de adaptare, tulburarile de conduita sau de alta natura e necesar sa fie identificate in fazele incipiente(factorii implicati in educarea si formarea copilului se vor afla in relatii de stransa colaborare impreuna cu specialistii). Rezolvarea situatiilor critice se va realiza cu delicatete, competenta pentru a nu oferi o alta sursa de stres.
8. Minorul va fi responsabilizat sa trateze cu seriozitate propria evolutie, degrevandu-l de problemele adultilor si motivandu-l puternic pozitiv, atunci cand indeplineste cerintele psiho-pedagogice specifice varstei.
9. Minorul va fi incurajat sa-si petreaca timpul cu cei de-o varsta, sa devina independent si sa aiba o relatie sanatoasa cu ambii parinti, lasandu-i-se cat mai mult posibilitatea de a decide.
Un articol de psiholog Luminita Badita
”Nu mă lăsa să mor” - o poveste de ficțiune despre realitatea dureroasă a singurătății, din 5 decembrie în cinematografe
O joacă a unui tânăr român a dus la reinventarea sistemului de returnare a ambalajelor
McHappy Day 2025®: când faptele bune țin familiile împreună
Prelungim termenul de înscriere ca voluntar pentru copiii abandonați. Ultima zi de înscriere: 10 octombrie