Gandurile si emotiile sunt barometre puternice ale starii nostre generale de bine, iar psihologia ne ofera o multime de cai prin care putem sa gasim sensul in relatiile noastre si in vietile noastre. Acceptarea si validarea emotiilor este una dintre aceste metode.

Foto: Flickr; Andi Jetaime

3. Nu mai fugi de emotiile tale: Surprinde-te atunci cand faci fata cu brio

Cu totii avem momente cand ne surprinde-m pe noi insine ca trecem printr-o perioada proasta, ca poate ne indopam cu „prostii” ca un mecanism de raspuns la furie si stres.

Dar din pacate, avem tendinta de a ignora momentele cand raspundem momentelor neplacute si emotiilor puternice ca oameni capabili, compasivi. Daca privim cu atentie, vedem ca pe langa momentele cand am reactionat haotic, sunt si momente cand am facut fata cu brio situatiilor de stres si emotiilor provocatoare.

Fii atenta/a la acele dati cand esti in contact cu emotiile tale si cand acest lucru te ajuta. Sau gandeste-te la atunci cand ai mers si te-ai confesat unui prieten cu privire la ceva ce te apasa. Cu cat realizezi mai mult ca exista si astfel de momente, cu atat vei capata mai multa incredere de sine, ne incurajeaza Charles Schaeffer.

Ceea ce simti este adevarat, valabil si important!

Foto homepage: Flickr; Erebos


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Dr. Charles Schaeffer: 3 pasi care te ajuta sa nu mai fugi de emotiile tale!.