12:11, 30 Noiembrie 2007 publicat în Cariera

Probabil ca de fiecare data cand ai avut o zi mai dificila la birou, te-ai calmat gandindu-te ca poti spune oricand ca iti dai demisia. Cu toate acestea, este necesar sa te gandesti de zece ori inainte de a lua o astfel de decizie.
Poate nu ar trebui sa iti dai demisia
Gandeste-te bine daca problemele pe care le ai la birou nu sunt reparabile. De multe ori evitam conflictele, evitam discutiile in contradictoriu si, in final, evitam problemele gandindu-ne ca o sa dispara de la sine sau ca nu pot fi rezolvate. Daca evitam un anumit tip de problema, ne vom confrunta mereu cu ea. Uneori, trebuie sa spunem clar ce anume ne nemultumeste si sa cautam solutii alaturi de angajator, sef, subordonati sau colegi. Indiferent daca problema este de natura profesionala sau personala - ciocniri intre personalitati diferite - exista de multe ori o rezolvare mai putin extrema.

Gandeste-te bine inainte de a iti da demisia, vizualizeaza viata ta dupa ce renunti la job, ia in calcul fiecare aspect, acorda-ti timp si acorda inca o sansa postului inainte de a spune: “Azi imi dau demisia!”.


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri