21 Iulie 2021 publicat în Cariera 1 share-uri

Dacă eşti un antreprenor cu experienţă sau unul la început de drum, cu siguranţă ştii cât de importantă este comunicarea în dezvoltarea afacerii tale.

Poate ai un plan de relaţii publice făcut de un profesionist sau pus la punct de echipa care dezvoltă proiectele firmei tale. Important este ca acest plan de comunicare să aibă în vedere cele mai relevante instrumente care să te ajute să îţi duci afacerea la următorul nivel.

Unul dintre aceste instrumente este blogul de companie. De ce este blogul atât de important? Indiferent în ce domeniu activezi, blogul te poate ajuta să îţi dezvolţi prezenţa online. De asemenea, reprezintă o modalitate eficientă de a da brandului tău o voce şi o personalitate şi te poate ajuta să-ţi îmbunătăţeşti relaţia cu clienţii. Totodată, blogul poate ajuta la creşterea traficului pe site şi la îmbunătăţirea vizibilităţii acestuia pe motoarele de căutare. Iată câteva motive pentru care ar trebui să iei în considerare introducerea unui blog ca parte a activităţii de comunicare şi relaţii cu publicul.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Aceste zodii au tras lozul norocos în luna Mai 2023 și se bucură de succes financiar Luna plină din Scorpion 5 mai – efect de catalizator al unor mari schimbări pentru următoarele 3 zodii. Destinul lor este pe cale de a se împlini!   Cazurile de depresie cresc dramatic la copiii cu vârsta între 11 și 14 ani și la adolescenți (Anchetă)

O voce unică

Fiecare afacere are un mesaj specific şi un blog te poate ajuta să-l transmiţi pe al tău pe o voce unică. Clienţii îţi pot cunoaşte mai bine, prin intermediul unei astfel de platforme, pregătirea, calificările, specializările, serviciile şi produsele dintr-o perspectivă mai personală. Când un client intră pe site-ul tău, încă este în stadiul în care se informează despre anumite servicii sau produse. Un blog care pune în valoare în mod echilibrat abilităţile profesionale pe un ton prietenos ajută la crearea unei relaţii de încredere cu un potenţial client, mai ales dacă activezi pe o piaţă concurenţială sau care este caracterizată de anumite specificităţi. De exemplu, dacă ai un cabinet stomatologic, ştii deja că există o reticenţă a românilor cu privire la acest tip de vizite medicale, legată de teama de durere, dar şi de faptul că nu înţeleg prea bine procedurile medicale. Să explici, pe blog, în termeni accesibili ce face un specialist în endodontie, cum se realizează anumite proceduri sau de ce calitatea materialelor folosite este atât de importantă te poate ajuta să câştigi încrederea unor potenţiali noi clienţi.

Meditația mindfulness: Antidotul pentru stres și anxietate Tipuri de aparate dentare: care este cel potrivit pentru tine? MiniGhid astrologic: 5+5 Calități și Defecte ale zodiei TAUR

Calitate înainte de orice

Pe lângă faptul că oferă o voce şi o personalitate brandului tău, un blog te va ajuta să pui în evidenţă valorile de bază ale afacerii tale. Aşadar, calitatea informaţiei contează. Atunci când începi un blog pentru afacerea ta, cea mai importantă întrebare pe care trebuie să ţi-o adresezi este: „Cum îi pot ajuta pe cititori?”. Dacă răspunsul nu este evident, încearcă să obţii feedback de la cei care îţi sunt deja clienţi. Este important să te axezi pe teme de interes pentru publicul tău ţintă şi să vii cu informaţii utile.

Trafic

Rolul principal al oricărui instrument de comunicare este să atragă atenţia asupra afacerii tale, iar un blog îţi poate aduce mai mult trafic pe site, deoarece este o platformă care împărtăşeşte informaţii, dezbate idei şi interacţionează cu utilizatorii. Venind în întâmpinarea necesităților clienţilor tăi cu informaţii utile, bine explicate sau răspunzând pertinent la întrebări pe teme de actualitate, poţi aduce mai mult trafic spre blog şi implicit către site-ul tău, ceea ce se traduce, în final, cu o reputaţie mai bună, dezvoltarea prezenţei brandului în mediul online şi chiar mai mulţi clienţi.

Portalul 55 se deschide la început de Mai! Urmează una dintre cele mai puternice zile pentru manifestarea schimbărilor dorite - ziua 5 din luna a 5-a!   TEZYO primăvară/vară 2023 – o călătorie unică prin tendințele momentului cu cele mai iubite branduri de încălțăminte Prestige Orchestra lansează piesa mirilor anului 2023. Ascultă „Ne unim destinele”

SEO

Optimizarea pentru motoarele de căutare sau Search Engine Optimization (SEO) reprezintă un instrument de ameliorare a vizibilității site-urilor pe motoarele de căutare, în special în procesul de ordonare a rezultatelor unei căutări. Blogul ajută la identificarea site-ului tău ca o sursă de informaţii relevante pe anumite subiecte şi ajută foarte mult în procesul de creştere a vizibilităţii pe motoarele de căutare, ceea ce îţi permite să ai acces la un public mai larg.

Oricare ar fi domeniul în care activezi, un blog îţi poate aduce beneficii considerabile de imagine, mai ales dacă este realizat profesionist şi calitatea conţinutului este fără reproş.

Sursă foto: Fotografie creată de Lukas, de la Pexels


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri