ghid pentru o viaţă împlinită

Exercitii pentru tonifierea sanilor

O arma a frumusetii feminine alaturi de cultura si feminitate este reprezentata de sani. Indiferent de marimea acestora, important este aspectul lor

O arma a frumusetii feminine alaturi de cultura si feminitate este reprezentata de sani. Infdiferent de marimea acestora, important este aspectul lor, astfel ca si sanii mai mari isi pierd frumusetea atunci cand tonicitatea lor scade. Chiar daca natura ne-a inzestrat cu sani frumosi in anii adolescentei, trebuie sa invatam sa le mentinem frumusetea si naturaletea.

Este important sa considerati exercitiile fizice de intretinere ca fiind parte din fiecare zi. Asa cum nu puteti renunta la igiena personala pe care o efectuati zilnic, la fel ar trebui sa procedati si cu exercitiile de intretinere, spre exemplu practicati-le intotdeauna inainte de dus.

Tonifierea sanilor nu depinde doar de exercitiile fizice in sine, ci si de momentul in care le incepeti si de asemenea de alimentatie, haine (sutiene stranse) etc. Glanda mamara si tesutul adipos care o inconjoara este sustinuta de niste tracturi fibroase (ca niste fire) care pornesc de la peretele toracic (muchii pectorali) si se ancoreaza in zona subcutanata a sanului. Aceste tracturi au un rol foarte important in sustinerea glandei mamare. Tonifierea muschilor anteriori ai cutiei toracice contribuie la mentinerea aspectului frumos al pieptului.

Va propunem cateva exercitii simple insa esentiale pentru mentinerea aspectului frumos al sanilor.

1. Pregatire: veti avea nevoie de doua gantere cu greutate variabila intre 3 si 5 kg.

Citeste si:

Exercitiu: In picioare, cu spatele drept, ridicati pe langa corp ambele brate in care tineti cele doua gantere. Bratele drepte ridicate se coboara usor spre spate cat de mult puteti, apoi reveniti cu ele (mentinandu-le paralele) pana la un unghi de 90 de grade cu trunchiul. Faceti serii de cate 10 astfel de ridicari.

2. Pregatire: si de aceasta data veti avea nevoie de gantere.

Exercitiu: In aceeasi pozitie ca la exercitiul 1 veti face ridicari ale bratelor in care tineti ganterele, insa de aceasta data nu pe langa corp, ci ca si cum ati vrea sa desenati un cerc in plan frontal (plan paralel cu umerii). Faceti serii de cate 10 astfel de ridicari.

3. Pregatire: pe o suprafata dura (spre exemplu pe covor) va asezati pe spate, cu bratele intinse ca si cum ati forma o cruce, iar in maini tineti ganterele.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Google Twitter

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.


Discutii despre Exercitii pentru tonifierea sanilor

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Garbo incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Recomandari

Iţi place să scrii?

Daca iti place sa scrii, trimite-ne pe adresa office@garbo.ro articolele tale.
Cele mai bune dintre ele vor fi publicate.