Imi caut sufletul pereche

Buna, ma numesc Laurentiu si dupa mai multe esecuri in viata am inceput sa nu mai am incredere in femei. Ultima persoana a fost o fata care am crezut-o sincera la inceput dupa care am observat pe parcursul relatiei ca m-a mintit grav. Oare asa sunt toate femeile? Ma ajuta cineva? Nu pot sa mi-o scot din cap, dimineata ma gandesc la ea, seara la fel. Despre mine pot zice ca sunt un tip ok lucrez ca producator de emisiuni TV si imi trebuie o stare aparte pentru a=mi continua munca artistica. Offff... 4 esecuri in viata, de 4 ori indragostit, de 4 ori dezamagit.
LaurentiuTudor
Postat pe 22 Aprilie 2012 03:45
Sigur ai tu o "hiba" de te lasa mereu fetele!! Esti gelos?Esti posesiv?Esti usuratic?Esti neserios?Esti zgarcit?Esti uratel?Esti mai putin..barbat?Esti violent?Vorbesti urat? Si sunt numai o parte din multele motive pt care o fata renunta la un barbat...Ar mai fii:laudaros,ingamfat,murdar,alcoolic,afemeiat,mincinos....
elisabeta_boia
Postat pe 22 Aprilie 2012 10:43
Daca iubesti pe cineva, nu trebuie sa o lauzi ? Sau sa te mandresti cu ea? Hiba este ca sunt prea posesiv si asta nu cred ca e bine.
LaurentiuTudor
Postat pe 22 Aprilie 2012 16:28
Deloc. .....Asta e chestie de incredere maica...Iubirea adevarata si impartasita include multe sentimente.........
Rotty
Postat pe 22 Aprilie 2012 16:54
De la: LaurentiuTudor, la data 2012-04-22 16:28:52Daca iubesti pe cineva, nu trebuie sa o lauzi ? Sau sa te mandresti cu ea? Hiba este ca sunt prea posesiv si asta nu cred ca e bine.

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=T6MifRd2htE
VOIAJOR
Postat pe 24 Aprilie 2012 16:20