Proiectul a angrenat, de la lansare si pana in prezent, peste 1.500 de beneficiari: copii, persoane varstnice si femei insarcinate din orasele Roman si Medgidia.

comunicat de presa:

Luna mai marcheaza incheierea celui de al doilea an de implementare a proiectului „Cresterea consumului de fructe si legume proaspete in randul grupurilor vulnerabile”, dezvoltat si implementat in Romania de catre compania PRAIS Corporate Communications sub sloganul „Mai mult gust, mai multa savoare”.

Avand ca obiectiv incurajarea consumului de fructe si legume proaspete in randul categoriilor defavorizate, proiectul a angrenat, de la lansare si pana in prezent, peste 1.500 de beneficiari: copii, persoane varstnice si femei insarcinate din orasele Roman si Medgidia. Pe parcursul a peste 490 de sesiuni de gatit, au fost distribuite peste 23,5 tone de fructe si legume proaspete. In cele 24 de luni de implementare, toti participantii la proiect au preparat 33 de retete impreuna cu bucatari priceputi, care i-au invatat secretele folosirii ingredientelor proaspete in meniul zilnic.

Nutritionistii au oferit constant informatii despre calitatile nutritive ale legumelor si fructelor, beneficiile acestora asupra sanatatii, precum si modalitati de a le integra in alimentatia zilnica pentru a avea o dieta echilibrata.

„Impactul acestui proiect in randul celor 1.500 de beneficiari – o mare familie - este impresionant. Dedicatia cu care, timp de 2 ani, echipa noastra de consultanti, cei 20 de parteneri locali, organizatii non guvernamentale, autoritati si-au adus direct contributia, este remarcabila. A fost o onoare pentru noi sa dezvoltam in Romania acest proiect generos sustinut de DG Sanco”, a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS Corporate Communications.

Proiectul „Mai mult gust, mai multa savoare”, este o initiativa a Directiei Generale Sanatate si Consumatori din cadrul Comisiei Europene - DG Sanco. Acesta a fost demarat in iulie 2012 in Romania, Bulgaria si Slovacia, fiind coordonat la nivel european de catre compania Babel Strategy & Communications. PRAIS Corporate Communications a asigurat cu succes managementul si implementarea acestuia in Romania.

foto prima pagina: Shutterstock.com


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 23,5 tone de fructe si legume distribuite celor peste 1.500 de beneficiari ai proiectului "Mai mult gust, mai multa savoare!".