5 Martie 2024 publicat în Lifestyle 6 share-uri

Chiar și atunci când mergi la jobul visurilor tale, din când în când, se întâmplă să începi săptămâna fără energie și motivație. Primele ore ale zilei sunt cele mai grele, iar cei ce încep programul dis de dimineață se confruntă cel mai des cu aceste stări.

Iată câteva modalități excelente de a te asigura că ziua ta la birou începe cât mai productiv.

1.Fii punctuală

Acordă-ți suficient timp pentru a te pregăti dimineața. Dacă ești pe fugă și întârzii, te vei simți stresată și irascibilă înainte ca ziua să înceapă. Dacă ajungi la birou puțin mai devreme sau la timp, te veți simți mai relaxată și mai productivă.

2.Mănâncă mic-dejunul

Se pare că, într-adevăr, mic-dejunul este cea mai importantă parte a zilei. Un mic-dejun sănătos ne poate pregăti cu adevărat pentru o dimineață productivă, mai ales dacă optezi pentru alimente care eliberează energia încet, cum ar fi un musli. Dacă nu poți mânca la prima oră, poți încerca un suc natural sau un smoothie.

Mai mult, pentru un plus de energie dimineața, cel mai bine e să alegi unul dintre acele aparate de cafea care îți promit o dimineață cu adevărat aromată. O ceașcă de cafea de dimineață e un tabiet care te va ajuta să să ai mintea limpede chiar de la prima ședință a zilei cu colegii.

3.Începe ziua cu exerciții fizice

Fie că este vorba de o simplă întindere sau de un power walk în jurul blocului, orice fel de mișcare dimineața te va ajuta să te trezești și să ai un tonus bun pe parcursul zilei. Chiar și cinci sau zece minute de exerciții fizice te pot ajuta să te încarci cu energie pentru ziua care urmează.

4.Fii jovială

Dacă atunci când ajungi la birou ești într-o dispoziție proastă, acest lucru poate crea un mediu de lucru negativ pentru colegi și poate avea impact asupra restului zilei tale. Chiar dacă nu ești, de fel, o persoană cu multă energie și mereu într-o bună dispoziție, încearcă, în special în prima oră în care te afli la birou, să fii veselă și pozitivă. Acest vibe s-ar putea să te însoțească toată ziua fără să depui prea mult efort.

Așadar, abordează ziua în mod pozitiv și vei avea mai multe șanse să ai o zi productivă.

5.Stabilește-ți obiective și priorități

Planificarea te poate ajuta să lucrezi mai inteligent, astfel încât să poți face mai multe lucruri cu ziua ta.

Folosește începutul zilei pentru a organiza exact ceea ce dorești să realizezi și a stabili care sunt prioritățile zilei. Poți avea o listă cu lucruri de făcut și sarcini urgente. Încearcă să termini mai întâi cele mai importante sarcini, astfel încât să te bucuri de sentimentul plăcut pe care îl simți atunci când ai completat un task.

6.Menține-ți biroul ordonat

Chiar dacă nu poți schimba locul sau poziționarea, ar trebui să îți poți aranja biroul așa cum te simți confortabil. De exemplu, asigură suficientă lumină cu o lampă de zi, amplasează o plantă de interior și organizează-ți documentele în fiecare zi, astfel încât să ai un birou ordonat și organizat a doua zi dimineața. La urma urmei, dacă dimineața te întâmpină un birou dezordonat și haotic, îți poți pierde rapid entuziasmul.

7.Amintește-ți de ce mergi la muncă

În ciuda tuturor ritualurilor și listelor, uneori pur și simplu nu ai motivația de a te așeza în fața laptopului sau de a merge la birou. Dacă nu ești deloc motivată, amintește-ți de ce mergi la job. Fie că este vorba de nevoia unui scop al muncii tale, de colegii de treabă sau de salariu, există cu siguranță unul sau mai multe motive pentru a te apuca de treabă.

Acest sfat se aplică nu numai la locul de muncă, ci și în viața privată și la sarcinile individuale pe care ți le-ai stabilit.

8.Încearcă să fii atentă la limbaj pe parcursul zilei

Nu este vorba despre încercarea de a verbaliza mai puțin în situațiile cu încărcătură negativă, deși aceasta din urmă este probabil o idee bună. Este vorba despre a fi conștientă de cuvintele pe care le folosești cu precădere în discuțiile cu ceilalți și în gând.

O astfel de intenție ar putea face diferența dintre a-ți vedea ziua ca fiind plină de sarcini sau plină de oportunități. Primul scenariu este obositor, făcându-te să te simți prinsă într-o rutină, pe când cel de-al doilea este plin de potențial.

Așadar, când vine vorba de locul de muncă, mindsetul joacă un rol important, nu doar în modul în care te percep ceilalți, ci și în satisfacția și performanța ta profesională. Având în vedere că mulți dintre noi petrecem în jur de patruzeci de ore pe săptămână la locul de muncă, vei putea observa de ce este important să promovezi o mentalitate pozitivă la locul de muncă.

Sursa foto: shutterstock.com


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri