Un reporter al The New York Time Magazine face dezvaluiri incendiare.

Un reporter al un reporter al The New York Time Magazine face dezvaluiri incendiare.

Dependenta de junk food, de la chipsuri pana la bauturi carbogazoase sau semi-preparate nu e o intamplare, spune acesta, dupa ce a facut investigatii serioase. Marii producatori ai industriei stiu exact ce ne place si au echipe de cercetare bine instruite care sa descopere exact produsele ce ne vor face sa dorim mai mult.

Michael Moss, castigator al unui premiul Pulitzer, a sapat adanc in istoria industriei producatoare de junk food. In cartea sa “Salt Sugar Fat: How the Food Giants Hooked Us” , ce va fi lansata in luna martie, dezvaluie care sunt trucurile pe care gigantii industriei le folosesc asupra consumatorilor pentru a vinde tone de produse sarate sau dulci.

Citeste mai mult pe REALITATEA.NET

Foto homepage: Sxc.hu

//


Vizionare placuta

Iti plac articolele Garbo?
Sigur o sa iti placa si pagina noastra de Facebook :)
Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului DEZVALUIRI despre JUNK FOOD. Cum creeaza marii producatori DEPENDENTA consumatorilor?.