Un reporter al un reporter al The New York Time Magazine face dezvaluiri incendiare.
Dependenta de junk food, de la chipsuri pana la bauturi carbogazoase sau semi-preparate nu e o intamplare, spune acesta, dupa ce a facut investigatii serioase. Marii producatori ai industriei stiu exact ce ne place si au echipe de cercetare bine instruite care sa descopere exact produsele ce ne vor face sa dorim mai mult.
Michael Moss, castigator al unui premiul Pulitzer, a sapat adanc in istoria industriei producatoare de junk food. In cartea sa “Salt Sugar Fat: How the Food Giants Hooked Us” , ce va fi lansata in luna martie, dezvaluie care sunt trucurile pe care gigantii industriei le folosesc asupra consumatorilor pentru a vinde tone de produse sarate sau dulci.
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET
Foto homepage: Sxc.hu
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie