Studiile mentionate au aratat ca fetele sunt implicate mai des in certuri legate de jucarii, in proportie de 11% fata de 3% dintre baieti. In schimb, baietii se plictisesc mult mai repede de o jucarie, pentru ca isi pierd interesul mai usor decat fetele, 13% dintre baieti fata de 5% dintre fete.
Jucariile functioneaza ca un magnet pentru copii in primul rand datorita culorii, aceasta fiind un stimul evident si provocand entuziasm. Marimea si forma sunt, de asemenea, imbolduri care atrag atentia copiilor deoarece, imediat ce acestia observa un obiect, isi imagineaza toate lucrurile pe care le-ar putea face cu acesta. Conform unor studii realizate in tarile din Europa, 53% dintre baieti prefera jucariile cu mai multe functii, in timp ce fetele aleg jucariile dupa aspect si in functie de senzatia la atingere.
„Jucarie poate fi orice obiect care il mobilizeaza pe copil la o activitate vioaie, antrenanta, care ii dezvolta gandirea, imaginatia creatoare, il ajuta sa isi exerseze abilitatile si priceperile dobandite, memoria, spiritul de observatie. Chiar si o cutie de carton, un betisor, un pumn de lut, o bucata de hartie, o carpa devin jucarii in mainile copilului. Joaca este, pana la urma, insasi esenta copilariei”, afirma Irina Petrea.
Nestle Nesquik organizeaza in perioada 1 martie - 25 aprilie 2010, promotia Quicky iti da jucarii in valoare de 1000 euro pe zi. Mai multe detalii despre promotie pe https://www.nestlenesquik.ro.
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie