La fiecare 30 de secunde o femeie din Romania este victima a violentei domestice. In perioada 2004-2009, s-au inregistrat aproximativ 60.000 de cazuri de violenta in familie, din care aproape 800 au dus la decesul victimei, asa cum arata un raport al Agentiei Nationale pentru Protectia Familiei.

Avon Romania marcheaza Ziua internationala pentru eliminarea violentei impotriva femeilor, 25 noiembrie, prin lansarea site-lui www.campaniarespectului.ro, la doi ani de la demararea campaniei impotriva violentei domestice din Romania.

La fiecare 30 de secunde o femeie din Romania este victima a violentei domestice*. Cifrele oficiale sunt insa mult mai mici. In perioada 2004–2009, s-au inregistrat aproximativ 60.000 de cazuri de violenta in familie, din care aproape 800 au dus la decesul victimei, asa cum arata un raport al Agentiei Nationale pentru Protectia Familiei. Dintre acestea, doar 30% depun plangere la politie, restul de 70% suportand in tacere abuzurile.

Site-ul www.campaniarespectului.ro isi propune sa informeze publicul cu privire la diferitele forme de violenta domestica si la masurile de siguranta pe care trebuie sa si le ia o victima a acestei forme de violenta.

Credem in infinitatea de posibilitati pe care o femeie le are atunci cand alege sa nu suporte violenta. Credem in puterea ei de a depasi orice problema. Si, de asemenea, credem ca mentalitatile se pot schimba. Pentru a simboliza toate acestea, am lansat Inelul Respectului, un nou produs dedicat strangerii de fonduri in cadrul Campaniei Respectului”, a declarat Razvan Diratian, director general al Avon Cosmetics Romania.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. 7 sfaturi despre spălarea corectă a fructelor și legumelor „Georgian Legend” – un spectacol uluitor de dans, muzică și coregrafie pe 21 aprilie la Sala Palatului „Georgian Legend” revine pe 21 aprilie la Sala Palatului cu un spectacol uluitor de muzică și coregrafie

Profitul obtinut din vanzarea inelului, precum si din vanzarea celorlalte doua produse de campanie - Bratara si Colierul Respectului, va fi directionat catre proiectele Campaniei Respectului implementate in Romania. Campania Respectului a fost lansata de Avon Romania in decembrie 2008.

*conform unui studiu CURS, care arata ca, in 2008, 9,6% din populatia Romaniei a suferit din aceasta cauza, 64%dintre acestia fiind femei.

Foto fr si main: Sile Ionut


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri