„Companiile sunt parteneri vitali ai programelor de sprijinire a copiilor aflati in situatii dificile, pentru care scoala ramane, inca, o sansa la viitor. Responsabilitatea sociala a companiilor este esentiala, mai ales intr-un an atat de dificil din punct de vedere economic. Festivalul Brazilor de Craciun sustine an de an proiectele Salvati Copiii si speram ca si aceasta editie sa atraga sponsori importanti. In decursul celor noua ani de cand organizam Festivalul Brazilor de Craciun, peste 10.400 de copii au beneficiat de integrare in sistemul educativ si de suport educational, social si juridic pentru a nu abandona scoala”, continua Gabriela Alexandrescu.
Licitatia bradutilor creati special pentru cea de-a noua editie a Festivalului Brazilor de Craciun (2009), a adunat suma de 268.000 de euro, care a contribuit la sprijinirea a peste 3.000 de copii din cele 18 centre educationale Salvati Copiii Romania.
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie