„Companiile sunt parteneri vitali ai programelor de sprijinire a copiilor aflati in situatii dificile, pentru care scoala ramane, inca, o sansa la viitor. Responsabilitatea sociala a companiilor este esentiala, mai ales intr-un an atat de dificil din punct de vedere economic. Festivalul Brazilor de Craciun sustine an de an proiectele Salvati Copiii si speram ca si aceasta editie sa atraga sponsori importanti. In decursul celor noua ani de cand organizam Festivalul Brazilor de Craciun, peste 10.400 de copii au beneficiat de integrare in sistemul educativ si de suport educational, social si juridic pentru a nu abandona scoala”, continua Gabriela Alexandrescu.
Licitatia bradutilor creati special pentru cea de-a noua editie a Festivalului Brazilor de Craciun (2009), a adunat suma de 268.000 de euro, care a contribuit la sprijinirea a peste 3.000 de copii din cele 18 centre educationale Salvati Copiii Romania.
.jpg)
Singurătatea doare! Tu o poți vindeca! Campanie pentru susținerea nevoilor urgente ale vârstnicilor din România
”Nu mă lăsa să mor” - o poveste de ficțiune despre realitatea dureroasă a singurătății, din 5 decembrie în cinematografe
O joacă a unui tânăr român a dus la reinventarea sistemului de returnare a ambalajelor
McHappy Day 2025®: când faptele bune țin familiile împreună