Cum e cand te culci cu cineva prima data ?

Ziceti-mi si mie k sunt curioasa ... eu nu ma-m culcat cu nimeni pana acum si as vrea sa mai dureze un timp ... toate colegele mele de liceu imi povestesc ... eu fiind singura din clasa care nu ma-m culcat cu nimeni :P ... puteam sa o fac cu o persoana pe care o iubeam mult dar am considerat ca e mai bine sa astept sa vad ce se intampla in continuare ;) ... dupa parerea mea e cel mai bine sa nu-mi incep viata sexuala de la varsta asta deoarece exista niste riscuri de a te imbolnavi mai tarziu ... dar totusi mi se pare ca sunt cea mai diferita fata din clasa ...
StefaniaStefy
Postat pe 20 August 2009 01:34
Stefania, nu e pentru toata lumea la fel...nu merge dupa scheme
lady_corina
Postat pe 20 August 2009 01:37
stefi.....nici eu nu am inceput viata sexuala devreme....am fost cuminte pana mai tarziu...acuma sunt medic, am familia mea si "muncim" sa avem un bebe....nu pierzi nimic....trebuie sa simti cu adevarat ca vrei sa implinesti toata iubirea pe care o simti spiritual cu un barbat....un barbat care sa te merite cu adevarat.....acuma, la varsta asta, e mai mult curiozitatea si din dorinta de a nu fi altfel....daca te intreaba colegele....spune-le ca ai facut-o.....daca cer detalii...spunele ca e prea intim ca sa barfesti despre asta....si le inchizi gura....
tutankhamon
Postat pe 20 August 2009 01:42
cred ca dat peste clubul maicutelor ursuline
pik_nik
Postat pe 20 August 2009 02:10
Ai foarte mare grija in alegerea persoanei cu care vrei sa-ti incepi viata sexuala. Daca alegi bine o sa fie super .
dctvR
Postat pe 20 August 2009 11:11
da ai dreptate dctvr ... credeam ca mi-am gasit persoana cu care voi ramane pentru totdeauna ... si chiar ma gandeam sa fie o relatie intima intre noi dar am hotarat sa astept ... a fost mai bine deoarece nu merita
StefaniaStefy
Postat pe 20 August 2009 22:03
mai frate, ce intrebari...
copilele astea nu au mame ?
kyra
Postat pe 20 August 2009 22:07
kyro...n-are...