rigevidon !!!

buna ziua...am si eu o intrebare...am inceput pentru prima oara sa iau rigevidon..le-am luat din prima zi de menstruatie si a fost ok acum cand am ajuns la pastilele rosii mi-a venit menstruatia si alalta ieri mi s-a terminat ultima pastila rosie..stiu ca ieri trebuia sa incep un nou blister..dar am uitat...ce pot sa fac in situatia asta? pot sa incep azi? sa iau doua pastile? adica si pe cea de ieri? cea k nr 1 ?
simonaroxana24
Postat pe 17 August 2013 21:17
Aloooo! Ginecologu' de serviciu! Avem iar o urgenţă!
Axl_R
Postat pe 17 August 2013 21:23
Daca medicul ti-a prescris acest medicament atunci pur si simplu citeste ''instructiunile'' de la el si fa exact ce zice acolo. Daca nu intelegi, pur si simplu intra in prima farmacie care iti iese inainte si intreaba. Sigur iti va spune ce ai de facut. Daca nu medicul ti l-a prescris atunci intrerupe urgent automedicatia asta luata ''dupa ureche'', lasa-ti corpul sa isi reia activitatea obisnuita si fa-ti un consult ginecologic. Nu uita sa ii ceri medicului sa iti dea ceva potrivit cu particularitatile corpului tau. A lua anticonceptionale dupa spusele matusii sau ale vecinei iti va afecta sanatatea. Poate iremediabil. Plus dereglarile care iti vor aparea in corp si cu care iti va fi foarte greu sa traiesti (pilozitate excesiva, ingrasare fara motiv, dereglari ale ciclului menstrual, tot felul de anomalii hormonale etc.). Nu cred ca iti lipseste asa ceva. Oricum, la fel ca orice medicamente, anticonceptionalele au efecte secundare. Macar asigura-te ca un medic stie de soarta ta si minimalizeaza urmarile nedorite. Succes.
angel_forever
Postat pe 30 Octombrie 2014 20:04

Recomandari

Subiect Mesaje Ultimul Mesaj
musik 7 De la: babycryss 13 Octombrie 2010 22:10
o "galma" pe spatele bebelusului 1 De la: dinulaurentia 3 Februarie 2009 10:50
Analize medicale 11 De la: garbo_8197 1 Decembrie 2012 16:27
John of God...ceva impresionant? 9 De la: babycryss 13 Octombrie 2010 22:02
KEFIR de lapte 3 De la: garbo_449174 12 Iulie 2016 16:34
Setari Cookie-uri