Logest ????

Buna, am si eu o problema si speram sa gasesc niste raspunsuri aici....in urma cu circa 3 saptamani am fost la un control de rutina si medicul meu mi-a depistat un chist pe ovarul drept si ca si tratament mi-a prescris Logest timp de 3 luni dupa care sa revin la un consult. Insa eu inainte foloseam Marvelon dar din pacate nu se mai fabrica drept consecinta mi-a prescris aceste pilule despre care spunea ca au aceeasi doza. Ok ...am inceput tratamentul (dupa o pauza de 6 luni in care nu am mai luat pilule) din prima zi de ciclu am inceput sa am niste dureri de cap carora nu le-am dat importanta si m-am gandit ca daca provin din cauza piluleleor este pentru acomodare..insa pe mine in mod normal ciclu ma tine circa 6 zile ei bine sunt in a 13 zi si nu mi s-a mai oprit sangerarea la disperarea mea ieri mi-am sunat doctorul si i-am spus el mi-a raspuns ca e din cauza acomodarii si mi se intampla doar in prima luna....nu curge ca si la menstra sunt niste pete nu abundente dar sunt, am citi pe diverse forumuri si am inteles ca e normal sa ai spotting insa nu sunt prea convinsa de treaba asta.....Daca cineva a folosit sau foloseste Logest si s-a confruntat cu acceasi problema as fi deplin recunoscatoare sa imi spuna si mie ceva despre.....cat dureaza sangerearea asta ...e doar pentru prima luna? .....sunt putin speriata.VA multumesc pentru atentia acordata si o zi cat mai frumoasa !
shatzy09
Postat pe 13 Aprilie 2011 12:54

Recomandari

Subiect Mesaje Ultimul Mesaj
ajutorrr! 6 De la: babycryss 13 Octombrie 2010 21:41
Top produse naturiste si cele mai bune cosmetice naturale ! 1 De la: nolix 25 Februarie 2012 17:49
reconstructie osoasa maxilar si mandibula ? 2 De la: garbo_6325 14 Septembrie 2014 12:33
help 3 De la: babycryss 13 Octombrie 2010 21:47
Afectiuni ale tiroidei - gusa micronodulara. 10 De la: dana_filote 4 Februarie 2013 13:19
Setari Cookie-uri