Ce se intampla in corp daca mananci BANANE o SAPTAMANA

12:09, 25 Septembrie 2014 publicat în Tratamente naturiste32 share-uri

Bananele sunt fructe foarte hranitoare, bogate in potasiu, dar si alte minerale si vitamine, precum si substante active care confera bananelor beneficii nebanuite.

Un articol via Healthy.kudika.ro

Nutritionistii s-au gandit sa se foloseasca de toate efectele asupra sanatatii si siluetei pe care bananele le prezinta, astfel ca au propus o dieta bazata pe consumul de aceste fructe.

Citeste si:
Pregătirea de primăvară: 3 proceduri care reduc stratul adipos și...
Pregătirea de primăvară: 3...

Citeste si: Beneficiile consumului de banane

Mananci o saptamana banane si slabesti 2-3 kilograme

Bananele sunt fructe incluse in dieta alcalina, nu cresc aciditatea gastrica si pot fi consumate si pe stomacul gol.

Citeste si:
5 Gustări sănătoase fără zahăr pe care să le ronțăi zi de zi
5 Gustări sănătoase fără...

Bananele nu produc disconfort abdominal si nici nu interactioneaza cu medicamentele sau anticoncetionalele, cum se poate intampla in cazul consumului exagerat de grapefruit. Nutritionistii au propus ca bananele sa fie consumate intr-o cura intensa de o saptamana, pentru a va putea bucura de efectele detoxifiante ale acestor fructe, precum si de beneficiile pe care bananele le aduc siluetei!

Prima zi

Este important sa nu faceti niciodata modificari bruste in dieta, de aceea primele doua zile vor fi de acomodare. In prima zi veti consuma banane doar seara, aceste fructe inlocuind cina.

Este indicat ca pe parcursul acestei dieta sa beti doar apa plata, fiind permisa doar dimineata o cafea.

A doua zi

In aceasta zi veti manca inainte de fiecare masa o banana, pastrand cina ca in prima zi. Incepand cu aceasta zi veti adopta si un program de mers. In aceasta zi va rezervati 15 minute pentru o plimbare in pasi rapizi.

A treia zi

In a treia zi respectati regulile de pana acum, dar nu veti mai consuma niciunul din alimentele: cartofi, orez, paste, paine, zahar, produse de patiserie, preparate prajite, mezeluri, unt sau alimente grase.

Puteti cosnuma:

  • salate de cruditati cu seminte in loc de ulei;
  • supe, ciorbe;
  • gratar cu garnitura de legume.

Foto: dieta cu banane - shutterstock.com

Citeste mai departe articolul pe Healthy.kudika.ro


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri