Nautul, sanatate si savoare intr-o minunata planta orientala

12:05, 29 Mai 2012 publicat în Tratamente naturiste

Nautul este bogat in proteine, saruri minerale si vitamine. Nautul are o valoare alimentara deosebita, putand inlocui cu succes proteinele din carne.

Nautul previne bolile cardiovasculare

Sarac in grasimi, nautul joaca un rol important si in prevenirea afectiunilor cardiovasculare. Consumul de naut poate reduce nivelul de colesterol rau din sange.

Cum se prepara nautul?

Boabele de naut se pot consuma fie ca atare, fie in salate. In cazul in care nu sunt deja preparate, boabele de naut trebuie lasate in apa, sa se inmoaie, timp de aproximativ 12 ore. Apoi se scurg si se usuca bine inainte de a le pregati, la foc mic. Cele mai cunoscute preparate culinare pe baza de naut sunt cele arabe: couscous (cu boabe intregi de naut), houmos (piure de naut) sau falafel (piure de naut prajit). In diferite colturi ale lumii, faina de naut se foloseste pentru produse de panificatie: in Italia, se obtin din ea asa-numitele panelli, la Marsilia - panisse, in India - Besan Puda, in timp ce in Iran si Afganistan faina de naut este folosita la prepararea biscuitilor.

Citeste si:
Legătura dintre carii și bolile cardiovasculare
Legătura dintre carii și...

Comunicat de presa SanoVita

Citeste si:
Ambulanța pentru viață e tot mai aproape de copiii care au nevoie...
Ambulanța pentru viață e tot...

Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri