12:12, 21 Decembrie 2011 publicat în Sanatate 4 share-uri

Este recomandat ca alimentatia sa se produca cu respectarea programului de mese alcatuit din 3 mese principale si 2 gustari usoare (fruct sau iaurt). Este foarte important sa existe intervale 'libere', fara consum de alimente, intre mese, astfel incat stomacul sa poata digera ceea ce s-a consumat la ultima masa.

Perioada sarbatorilor de iarna este fara indoiala una dintre cele mai placute perioade ale anului fiind un prilej de bucurie, odihna dar si un prilej de intalnire cu cei dragi. De cele mai multe ori, aceste intalniri sunt in jurul unei mese bogate cu numeroase bucate traditionale, bauturi racoritoare sau alcoolice.

Pentru ca bucuria sarbatorilor sa fie deplina si placerea degustarii bucatelor si bauturilor sa nu se termine intr-un mod neplacut, cu o indigestie, diskinezii biliare sau chiar mai grav, cu intoxicatii severe (alimentare sau alcoolice) iata mai jos cateva recomandari menite sa va ajute sa va bucurati doar de partea placuta a acestor sarbatori.

Mesele organizate cu prilejul sarbatorilor sunt o tentatie chiar si pentru cei care in mod normal au grija sa mentina o dieta echilibrata si ponderata. De aceea daca ati tinut perioada postului sau daca in mod obisnuit aveti o dieta atenta, vegetariana sau hipocalorica, daca aveti diabet sau alte boli cronice restrictive in privinta regimului alimentar, trebuie sa nu uitati sa pastrati echilibrul in privinta alimentatiei si in perioada sarbatorilor. Consumul brusc de alimente cu care organismul dumneavoastra nu mai este obisnuit, cantitatea alimentelor si calitatea lor (abuzul de grasimi, glucide, proteine, saruri, alcool) se poate reflecta atat in starea dumneavoastra imediata cat si in dezechilibrarea bolilor cronice preexistente.

Citeste si:
Noua colectie BLISSFUL GREEN: Primește natura în viața ta!
Noua colectie BLISSFUL GREEN:...

Recomandari alimentare de Sarbatori

Este recomandat ca alimentatia sa se produca cu respectarea programului de mese alcatuit din 3 mese principale si 2 gustari usoare (fruct sau iaurt). Este foarte important sa existe intervale “libere”, fara consum de alimente, intre mese, astfel incat stomacul sa poata digera ceea ce s-a consumat la ultima masa. Este recomandabil ca masa sa se ia in conditii optime de ambient si organizare, astfel incat consumatorul sa nu fie expus nici unui fel de stres. Mancarea trebuie bine mestecata si nu consumata in graba.

Pentru a evita toxiinfectiile alimentare alegeti sa mergeti in locuri “sigure” despre care aveti referinte bune sau unde ati mai fost si ati sesizat conditiile de igiena, calitatea alimentelor si modul optim de preparare al acestora.

Citeste si:
5 sfaturi privind alegerea servetelelor umede pentru bebelusi
5 sfaturi privind alegerea...


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri