12:09, 16 Septembrie 2008 publicat în Sanatate

Secretul in cadrul acestei diete consta in faptul ca cinci zile pe saptamana se mananca sanatos, urmand desigur unele reguli generale. In week-end in schimb, aceasta dieta se abandoneaza, putand manca aproape orice dorim.

Printre alimentele recomandate gasim:

• Fructele
• Legumele
• Carnea macra
• Produsele lactate reduse in grasimi
• Alunele
• Uleiul de masline
• Salatele
• Stafidele
• Grasimile nesaturate

In schimb, nu este de preferat sa consumam:
• Zahar
• Paine
• Grasimi saturate
• Alcool

Doctorul Paul Rivas apeleaza si la alte trucuri pentru mai buna functionare a acestei diete. Tot un truc este si umplerea farfuriei in portiuni determinate cu anumite alimente:
• 1/2 din farfurie -fructe si legume
• 1/4 din farfurie carne
• 1/4 din farfurie paine integrala

Citeste si:
Cele mai bune ponturi pentru un somn odihnitor
Cele mai bune ponturi pentru...

Sunt recomandate trei mese si doua gustari pe zi folosind aceasta metoda. Este de preferat ca cele doua gustari sa contina fructe, alune, iaurt degresat etc. Astfel, mancand regulat si sanatos se previne incetinirea metabolismului , fapt des intalnit la dietele foarte stricte.

Exercitiile fizice nu sunt excluse , ele contribuind la reusita dietei si fiind recomandate in special in timpul saptamanii. Programul nu pune accent neaparat pe sport, ci pe activitati fizice cum ar fi gradinaritul, dansul si mersul pe jos .

Citeste si:
Dieta Keto, stilul de viață care învață organismul să ardă toate...
Dieta Keto, stilul de viață...

Pauza din timpul week-end-ului

Zilele de week-end sunt rezervate alimentatiei dorite, dar chiar daca acest lucru pare la prima vedere un compromis, pauza de la dieta are o explicatie stiintifica. Manacand mai mult si fara restrictii pe o perioada de doua zile , consumam mai multe calorii iar metabolismul nostru reinvie, fiind capabil de a arde mai multe calorii in timpul dietei propriu-zise. Dieta trisorilor a fost incercata de mai mult de 10.000 de persoane, fiind vazuta deseori ca un job. Astfel, de la ora 9 dimineata sambata pana la ora 9 seara duminica oamenii implicati in acest program aveau "liber" la dieta.

Chiar daca in aceste doua zile nu mai avem de-a face cu reguli bine trasate, doctorul Rivas recomanda anumite alimente cum ar fi:


• Pizza
• Branza,
• Inghetata
• Unt de arahide
• Vin
• Carne
• Alune
• Ciocolata
• Prajituri cu capsuni


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri