Peste 200 de invitați s-au bucurat de esența stilului de viață madrilen – cu artiști locali, muzică, zone inspirate din barrios spaniole, tapas delicioase și, desigur, berea Madrí Excepcional. Totul a fost gândit pentru a reda un univers autentic mediteranean, oferind o fereastră către ceea ce înseamnă cu adevărat sufletul Madridului.
„Ne dorim ca să aducem cu fiecare eveniment Madrí Excepcional, o bucată din povestea acestui brand atât de vibrant și diferit pe piața din România. Este răspunsul nostru pentru consumatorii care caută mai mult decât o bere, vor un stil de viață mediteranean, trăit cu pasiune.
Cuvântul «excepțional» ne ghidează în tot ce vom construi anul acesta în jurul brandului și vom aduce mai aproape de consumatori acele elemente care definesc Madrí Excepcional: spiritul inovator, un gust unic, experiențe ieșite din tipar!”, a declarat Victor Teioșanu, Marketing Director Bergenbier S.A.
O surpriză specială a evenimentului de lansare a fost dezvăluirea poveștii din spatele personajului de pe etichetă – el Chulapo, un simbol emblematic pentru Madrid, strâns legat de cultura și istoria orașului. În trecut, chulapos erau cunoscuți pentru stilul lor vestimentar distinct și atitudinea încrezătoare – iar astăzi, Chulapo de pe etichetă devine ambasadorul unui stil de viață autentic, energic și plin de atitudine.
Carlos Garcia, fondatorul La Sagra Brewery și co-fondator al Madrí Excepcional, a completat: „La Sagra s-a născut din dorința de a lua ce e mai bun din diversitatea culturală care ne înconjoară și de a aplica tehnici inovatoare de producție pentru a crea beri care se remarcă. Molson Coors împărtășește aceste valori, iar împreună am reușit să creăm ceva extraordinar: Madrí Excepcional – o fuziune unică între stilul de viață din Madrid și tradiția berii europene. Ne dorim ca Madrí Excepcional să devină în România un simbol al celor care trăiesc viața cu intensitate și autenticitate.”
Madrí Excepcional este rezultatul unei colaborări între Molson Coors și berăria La Sagra din Madrid. Noul brand își propune să surprindă „El alma de Madrid” – „Sufletul Madridului” – și îmbină toate caracteristicile unui lager european modern. Cu un gust proaspăt și revigorant, plin de savoare, noua bere mediteraneeană are un conținut alcoolic de 4,6% și oferă o experiență echilibrată, inspirată de străzile Madridului contemporan.
Disponibilă pe piața de la noi în sticlă de 330 ml și 500 ml, doză de 500 ml și la draft în locațiile partenere, Madrí Excepcional își propune să devină alegerea celor care caută gustul unei beri excepționale, dar și vibe-ul unei experiențe urbane autentice.
Dincolo de nopțile nedormite – Inegalitatea tăcută cu care se confruntă comunitatea LGBT+
Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive
Frica de stomatolog, o realitate ignorată: 75% dintre români se plâng de o sănătate orală proastă - sau foarte proastă
Între un copil de 14 ani și un bărbat de 40 de ani NU există o relație de iubire. Nu a fost o poveste de dragoste. A fost abuz.