Comunicat de presă
Preferințele clienților Sezamo reflectă o predilecție majoră pentru carnea de grătar, aceasta reprezentând 70% din achizițiile din categorie, urmată de pește cu 20% și produse plant-based cu 10%. Printre cele mai căutate produse pentru grătar se numără micii de porc și vită, iar sosurile de BBQ sunt preferate pentru aromele lor diverse. Clienții aleg frecvent și legume precum porumbul, ciupercile și ardeii, alături de băuturi populare ca berea, vinul alb și prosecco.
„Clienții noștri sunt mari amatori de grătare, dacă e să ne orientăm după alegerile pe care le fac în materie de cumpărături. Am înțeles aceste dorințe și am diversificat oferta, de la diverse tipuri de carne la opțiuni plant-based”, a declarat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.
Pentru a oferi o experiență completă de grătar, Sezamo pune la dispoziție specialități din carne rare, disponibile exclusiv, precum tomahawk, wagyu, carne maturată, steak-uri argentiniene și irlandeze. Pe lângă acestea, clienții pot alege legume proaspete, pâine și patiserie artizanală, inclusiv variante fără gluten, și numeroase alternative pe bază de plante. Toate produsele, inclusiv berea rece și cărbunii, sunt livrate direct la ușa clienților, cu garanția returnării banilor în cazul în care așteptările nu le sunt îndeplinite.
Sezamo și-a construit o ofertă variată și exclusivă de produse, colaborând cu peste 10 producători locali, printre care Karpaten Meat, SilvaniaBIO, Carmangeria Ozana și Carmangeria Moldovan, asigurând un lanț frigorific neîntrerupt care garantează condiții optime de livrare a produselor..
În ceea ce privește oferta de pește proaspăt, acesta ajunge la clienți în maximum 48 de ore de la capturare și include o gamă largă de fileuri, fructe de mare și pește întreg de calitate superioară.
Sezamo este un adevărat one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori și producători locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi.
Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice
3 noi terapii celulare aprobate de FDA. 74% dintre studiile aflate în desfășurare sunt dedicate oncologiei
Cancerul de sân triplu negativ (TNBC) în România. Sondaj: 7 din 10 paciente chestionate cu TNBC au până în 50 de ani