3 Ianuarie 2023 publicat în Entertainment 2 share-uri

În săptămâna 19-25 decembrie, La cuțite: Misterul din Grecia a ajuns pe primul loc în clasamentul global al filmelor, fiind vizionat de abonați din 35 de milioane de locuințe (82,1 milioane de ore de vizionare împărțit la 2,3 ore, adică durata filmului) din peste 93 de țări, cu toții încercând să dezlege misterul și să afle cine este vinovatul.

Oh, Mon Dieu! Fanii abia au așteptat să vadă ce se întâmplă în sezonul 3 al serialului Emily în Paris, care a ocupat locul 2 cu 117,6 milioane de ore de vizionare și a fost prezent în Top 10 în 93 de țări. Premiera sezonului 3 a avut un succes și mai mare decât premierele primelor două sezoane, sezonul 1 revenind, de asemenea, în Top 10 după mai mult de doi ani de la lansare. Accesează top10.netflix.com pentru a vedea toate filmele și serialele aflate în Top 10 în această săptămână.

Printre succesele Netflix din 2022, se numără:

  • Netflix a fost cel mai vizionat serviciu de difuzare online și a ocupat în Top 10 Nielsen mai multe poziții decât toate celelalte platforme de difuzare online la un loc. Până acum, serialele originale de pe Netflix s-au aflat pe primul loc în 46 din 48 de săptămâni și aproape jumătate dintre locurile fruntașe dedicate săptămânal filmelor difuzate online au fost ocupate de lungmetraje de pe Netflix.
  • Anul acesta, au fost lansate cinci dintre cele mai populare 10 seriale în limba engleză din toate timpurile de pe Netflix: Stranger Things 4, Wednesday și DAHMER – MONSTRU: POVESTEA LUI JEFFREY DAHMER (care au depășit pragul de 1 miliard de ore de vizionare), precum și sezonul 2 al serialului Bridgerton și Inventând-o pe Anna.
  • De asemenea, efectul Netflix a reușit să împingă melodii din anii '80 în fruntea clasamentelor muzicale. „Running Up That Hill" a fost al șaselea cel mai căutat cântec, iar Kate Bush a fost al șaptelea cel mai căutat artist, piesa ei ocupând locul 10 în topul popularității de pe TikTok în 2022. Wednesday a reușit să ajute la revenirea a nu mai puțin de două hituri, respectiv „Goo Goo Muck" al trupei The Cramps și „Bloody Mary" al lui Lady Gaga. În mai puțin de o lună, hashtagul #WednesdayAddams a fost folosit de peste 19 miliarde de ori pe TikTok, și până și Lady Gaga s-a alăturat acestui trend viral.
  • Beretele roșii au fost extrem de apreciate datorită fanilor serialului Emily în Paris, copiilor din Roald Dahl – Matilda: Musicalul și chiar și datorită lui Thing (Mână).
  • În medie, abonații Netflix au vizionat lunar producții din șase genuri diferite, de la drama istorică Împărăteasa la drama din lumea sportului cu Adam Sandler, intitulată Marea încercare și drame romantice precum sezonul 4 din Virgin River și thrillerul întunecat Bănuiala inimii.
Kudika Tarot

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri