"Constientizarea frumusetii este un lucru ce tine de fiecare persoana in parte si de mediul in care activam".

Lili Baaddi este General Manager al centrelor de slabit si infrumusetare Silhouette, cu o experienta de peste 25 de ani in domeniul infrumusetarii. Este colaborator al unor centre de infrumusetare din Occident, formator international si director tehnic al Academie Scientifique de Beaute Paris pentru Romania. Este femeie de afaceri. Este sotie. Este mama.

Detineti o functie de top in cadrul unuia dintre cele mai renumite centre de infrumusetare din Romania. Cum a fost drumul pana aici: lin sau intesat cu piedici?

Lili Baaddi: Lily Tomlin spune ca "The road to success is always under construction” (Drumul catre succes este mereu in constructie) si ii dau dreptate. 99% din rezultatele sunt obtinute prin munca si 1% prin noroc. In domeniul infrumusetarii lucrez de peste 25 ani, iar de-a lungul experientei mele am avut mai multe impedimente.

Primul de care m-am lovit cand am venit in tara a fost piata romaneasca la momentul respectiv. Identitatea consumatorului de frumusete nu era bine conturata, iar conceptul de tratament corporal de lux era complet strain. Este foarte greu sa vinzi frumusete in contextul in care frumusetea nu este ceva palpabil, pe care sa-l poti simti.

Un al doilea impediment intalnit a fost reticenta colaboratorilor externi care foarte greu s-au lasat convinsi sa-si lanseze produsele pe piata noastra. Nu vedeau Romania ca fiind o piata de desfacere profitabila. Iar la momentul respectiv nici nu prea era. Silhouette trebuia sa aibe cele mai performante produse si aparate de pe piata internationala, iar in cele din urma le-a avut.

In al treilea rand, o mare problema a constituit-o forta pietei de munca. Si atunci, si acum oamenii sunt indecisi si instabili in privinta locului de munca. Lipsa de profesionalism, pretentiile de cele mai multe ori exagerate si lipsa notiunilor de baza continua si in ziua de azi sa creeze impedimente din acest punct de vedere. In concluzie, da a fost greu, dar noi speram ca am reusit!

Ce strategii veti folosi pe viitor pentru a mentine Silhouette pe aceeasi pozitie fruntasa?

Lili Baaddi: Sloganul Silhouette – Slabeste 7 kg in doua saptamani – l-am “dobandit” in urma rezultatelor obtinute. Pe viitor va trebui sa mentinem standardele serviciilor de lux pentru a ne mentine pozitia de lider. Vom continua sa oferim servicii profesionale de lux, sa folosim cele mai revolutionare produse, aparatura high tech si nu in ultimul rand sa ne pregatim permanent oamenii. Piata se schimba, evolueaza, cu ea trebuie sa ne mobilizam si noi si sa raspundem permanent exigentelor clientilor nostri.


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Special: Interviu cu Lili Baaddi.