Angajatii care progreseaza foarte repede, pe langa faptul ca sunt buni in ceea ce fac, au o abilitate exceptionala de a se face remarcati si de a-si urmari consecvent obiectivele personale. in continuare, iti voi oferi 4 idei cheie pe care aceste persoane le aplica, care te vor ajuta sa te remarci si sa progresezi la serviciu:

Cand lucrezi intr-o companie cu alte zeci, sute sau chiar mii de persoane, este usor sa te pierzi printre acestea si sa fii doar un alt angajat. Experienta noastra este aceea ca a fi un angajat profesionist si constiincios, de cele mai multe ori, pur si simplu nu este suficient pentru a progresa in compania unde lucrezi.

Stiu ca foarte multi angajati au o fantezie sub-constienta ca dupa ani de munca dedicata, intr-o zi managerul general al companiei va veni la ei, ii va felicita pentru rezultatele bune si la a propune o avansare si un pachet salarial de exceptie.

Realitatea este ca procesul functioneaza exact invers: tu ai nevoie sa te duci la manager, in loc ca el sa vina la tine. Angajatii care progreseaza foarte repede, pe langa faptul ca sunt buni in ceea ce fac, au o abilitate exceptionala de a se face remarcati si de a-si urmari consecvent obiectivele personale. In continuare, iti voi oferi 4 idei cheie pe care aceste persoane le aplica, care te vor ajuta sa te remarci si sa progresezi la serviciu:

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. 7 sfaturi despre spălarea corectă a fructelor și legumelor Iubirea de sine. Cum poți să te regăsești în câțiva pași simpli Viața este frumoasă dacă știi cum să o trăiești!

1. Fii sociabila. O companie functioneaza ca o retea sociala, cu sute de canale de comunicare, formale si informale. Cu cat interactionezi mai mult cu persoane din aceasta retea, cu atat numele tau si ideile tale vor circula mai mult pe aceasta retea.

Din acest motiv, este foarte important sa fii sociabila: stai de vorba cu persoane din alte departamente, cand te intalnesti cu cineva in lift schimba cateva cuvinte, iesi in oras cu colegii tai, mergi la evenimentele companiei care iti permit sa socializezi. Pentru unii oameni, socializarea eficienta poate fi o provocare, dar este una care merita.

2. Cunoaste persoanele cheie. Unele persoane sunt mai importante decat altele. in functie de ceea ce te intereseaza in viitorul tau profesional, identifica persoanele care sunt importante pentru tine: managerul tau, manageri din alte departamente, oamenii care se ocupa de recrutare etc.

5 cadouri pe care i le poți dărui unui bărbat din viața ta

Testul real al abilitatilor tale sociale este sa abordezi aceste persoane (daca este cazul) si sa construiesti relatii de calitate cu ele. De pilda, atunci cand te duci la cafetaria companiei sa iti iei pranzul, si vezi managerul unui departament care te intereseaza mancand singur, in loc sa mananci cu colegii tai de departament cum probabil faci de obicei, du-te la el si intreaba-l daca poti sa i te alaturi.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri